Dat zeg ik niet. Maar het is al jaren 1 grote tering zooi in Nederland (schiet/steek/aanranding gevallen etc).
Ik mag hopen dat je weet wat de reden op de achtergrond is waarom deze situatie is ontstaan.Sjongejonge, omdat burgemeesters zoals bekend geen ruggegraat hebben (zie corona) en geen asielzoekers durven opvangen uit angst voor bevolking en het kabinet ze eigenlijk niet wil gaan we nu onderzoeken of asielzoekers op cruiseschepen op zee voor de kust kunnen worden opgevangen.
Zó slap. Of je vangt gewoon goed op of je zegt veel harder: u bent hier niet welkom. Niet mijn voorkeur maar wel duidelijk. Maar dit is zo zwak.
Vertel, want het komt op mij over als geen keuzes durven maken.Ik mag hopen dat je weet wat de reden op de achtergrond is waarom deze situatie is ontstaan.
De politiek heeft al jaren geleden de keuze gemaakt om tijdens mindere aanvragen direct alles af te schalen. Dus juristen en opvangcentra af te schalen. Dat was bewust beleid.Vertel, want het komt op mij over als geen keuzes durven maken.
Daarvoor moet je niet bij Zeikgraaf zijn.Mooie analyses, maar wat is de oplossing?
Wachten tot Frankrijk of Duitsland het genoeg vind. En Duitsland zit nog in z'n schuldige fase dus het zal nog wel even doorgaan.Mooie analyses, maar wat is de oplossing?
Slecht blijven behandelen. Dan krijgen we vanzelf een slecht imago en komen de gelukszoekers hopelijk niet meer.Mooie analyses, maar wat is de oplossing?
Slecht blijven behandelen. Dan krijgen we vanzelf een slecht imago en komen de gelukszoekers hopelijk niet meer.
Ze moeten jou eens slecht gaan behandelen.Slecht blijven behandelen. Dan krijgen we vanzelf een slecht imago en komen de gelukszoekers hopelijk niet meer.
Sinds wanneer denken ze bij de VVD aan oplossingen?Dat is dus geen oplossing, dat blijkt wel.
Sinds wanneer doe jij dat dan?Sinds wanneer denken ze bij de VVD aan oplossingen?