Dat die verschrikkelijke gasten die dat roepen allemaal opgepakt worden en een uurtje of driehonderd op verschillende plekken sociaal werk mogen doen.Ik weet alleen niet of dit wel mag van Jamel?
Gelukkig leven we in een rechtstaat.en dat op de dag dat Wilders definitief schuldig is bevonden voor zijn opmerking.
Inderdaad waar de Akwasi's en de kalifaatmeisjes op een voetstuk worden geplaatst.Gelukkig leven we in een rechtstaat.
Dit is natuurlijk ernstig nieuws. Degene die dit op zijn geweten heeft, mag rekenschap gaan afleggen.
Juist, als er voldoende rechtmatig bewijs is, worden ze veroordeelt.Inderdaad waar de Akwasi's en de kalifaatmeisjes op een voetstuk worden geplaatst.
Met zulke linkse rechters worden ze inderdaad niet veroordeelt, heeft weinig te maken met geen bewijs.Juist, als er voldoende rechtmatig bewijs is, worden ze veroordeelt.
Wat dus ook heeft plaatsgevonden,
Welja.Met zulke linkse rechters worden ze inderdaad niet veroordeelt, heeft weinig te maken met geen bewijs.
Een steeds groter wordend bananenland.
Kom dan maar niet in de buurt van de Kuip. Daar hebben hele grote bananen.Niet alleen gewoon een bananenland maar een nog groter bananenland. Ik ga toch maar is om mij heen kijken.
Nee alleen radijsjes.Kom dan maar niet in de buurt van de Kuip. Daar hebben hele grote bananen.
Daar zal Eef blij van worden!Nee alleen radijsjes.
Nou inderdaad. En ruziemaken wie er eerst mag. Pfff.De vragen van de journalisten zijn weer van dramatisch niveau.