Binnenlands nieuws

Jamel

Administrator
Forumleiding
Beetje weemoed als ik Frank Paauw daar zie zitten in Amsterdam... Jammer dat hij niet meer werkt in Rotterdam.

erka

Well-known member
Echt, Femke doe eens normaal. Wat een waarde-oordelen. Heel erg dat hij is neergeschoten maar hoezo dat hij geliefd is in heel Nederland.

erka

Well-known member
Nou het belangrijkste is gezegd, toch? Peter vecht nog voor z'n leven en er zijn drie verdachten aangehouden. Dat ze verder niets kunnen zeggen hadden we vantevoren al wel kunnen bedenken.
Dat hadden ze ook met een persbericht kunnen doen.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dat hadden ze ook met een persbericht kunnen doen.
Nou ik vind het wel netjes dat ze het even zo doen. Het is niet zomaar iemand die is neergeknald. Zou geen recht doen om dat met een persberichtje af te doen.

gevegt

Well-known member
Nou ik vind het wel netjes dat ze het even zo doen. Het is niet zomaar iemand die is neergeknald. Zou geen recht doen om dat met een persberichtje af te doen.
Stel je voor dat er geen persconferentie zou zijn gegeven. Dan was heel Nederland over hun heen gevallen zijn.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Al die vragen... Laat de politie gewoon z'n werk doen. We hebben uitstekende mensen werken in Nederland. Blijkt ook weer nu er vanavond nog drie verdachten zijn opgepakt.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Weet iemand wat er met Wim Kieft is gebeurd? Die reactie bij Snorremans heeft heel wat stof doen opwaaien, maar nergens iets te vinden over hoe en wat.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Weet iemand wat er met Wim Kieft is gebeurd? Die reactie bij Snorremans heeft heel wat stof doen opwaaien, maar nergens iets te vinden over hoe en wat.
Er is iets naars in zijn omgeving gebeurd. Met Kieft zelf gaat het goed.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Peter leeft blijkbaar nog steeds. Zojuist stuurt zijn zoon deze tweet de wereld in:

"Gisteren is onze grootste nachtmerrie werkelijkheid geworden. Wij als familie omringen Peter met liefde en hoop in deze moeilijke fase. Veel is nog onzeker, maar wat vaststaat is dat alle steunbetuigingen uit het hele land nu enorm veel steun bieden. De familie."

Beetje speculeren wat ik doe, maar denk dat het nu een kwestie van afwachten is of er nog hersenactiviteit op gang kan komen. Laten we hopen!

Max

Administrator
Forumleiding
Speculeren kunnen we beter maar laten, maar ik had eerlijk gezegd nul hoop toen ik hoorde dat hij ook in zijn hoofd was geraakt.

ALenstra

Well-known member
De Telegraaf zegt dat de 21 jarige Delano G. degene was die op Peter R. de Vries schoot terwijl de 35 jarige Pool de chauffeur van de vluchtauto was. Die Pool zou vorige week ook al gearresteerd zijn wegens bedreiging.

JMD

Well-known member
Nog zo'n veelpleger:
De 45-jarige man uit Melissant die
vanochtend in Rotterdam een motoragent
zou hebben doodgereden en vervolgens
doorreed,veroorzaakte volgens omroep
Rijnmond eerder al ernstige ongelukken.

De man zou in 2015 ook een motoragent
hebben aangereden,die daarbij zijn
rechterarm kwijtraakte.De agent had de
vrachtwagen aangehouden omdat die te
zwaar beladen was.De chauffeur kreeg
een taakstraf.In 2020 reed hij een 79-
jarige fietsster dood.Ook toen was zijn
truck te zwaar beladen.

De dood van de 47-jarige motoragent is
bij collega's hard aangekomen.De exacte
toedracht wordt nog onderzocht.
(Bron: TT)

Echt, afpakken het rijbewijs van dit soort types, en een flinke gevangenisstraf...

Bovenaan