Binnenlands nieuws

SanMark.

Well-known member
NOU EN.

Serieus gek, er is een fantastische man in z'n kop geschoten. En jij gaat alle nieuwssites af om te checken of ze wel volledig beschrijven hoe de mogelijke dader eruit ziet. Zegt weer genoeg over hoe jij in elkaar zit en wat jij belangrijk vindt in het leven.
fantastische man ? Het is verschrikkelijk dat hij is neergeschoten, maar het was een kwal van een vent.

SanMark.

Well-known member
Ik zou zeggen, ga even langs bij de families Verstappen en Vaatstra om te vragen wat zij van Peter vinden.
Jij zal mij ongetwijfeld een ontzettende kwal vinden maar je gelooft het misschien niet er zijn ook mensen die mij mogen. Dus dit argument gaat niet op.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Jij zal mij ongetwijfeld een ontzettende kwal vinden maar je gelooft het misschien niet er zijn ook mensen die mij mogen. Dus dit argument gaat niet op.
Iemand die zo onvoorwaardelijk tientallen jaren lang mensen bijstaat en in zijn vrije tijd bloemetjes legt bij kindergrafjes, zou ik überhaupt nooit 'een kwal van een vent' noemen. Je kan zijn persoonlijkheid op tv irritant vinden, maar de mens Peter R. de Vries is fantastisch.

Abubakari

Well-known member
Ik heb vorige week een boek gelezen over de Heineken ontvoering vanuit het oogpunt van de politie, naar aanleiding daarvan heb ik gister de actueelste versie van de Heineken ontvoering van Peter R de Vries bij de E biep geleend om dat boek te herlezen.
Wel apart om uitgerekend nu zijn boek te herlezen.

Laatst bewerkt:

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zus van Holleeder nu ook neergestoken?
Dat wordt gesuggereerd na een bericht dat om 18u vanavond een vrouw in Amstelveen is neergestoken. Lijkt me sterk dat nu nog niet bekend zou zijn dat het de zus van Holleeder is.

Bernardo

Well-known member
Dat wordt gesuggereerd na een bericht dat om 18u vanavond een vrouw in Amstelveen is neergestoken. Lijkt me sterk dat nu nog niet bekend zou zijn dat het de zus van Holleeder is.
Dit. Kan ik me niet voorstellen, dan had de media het allang aan elkaar gelinkt.

zwammy

Well-known member
<blockquote class="twitter-tweet"><p lang="nl" dir="ltr">Danny Ghosen vertelt nu bij <a href="https://twitter.com/hashtag/humberto?src=hash&amp;ref_src=twsrc^tfw">#humberto</a> dat mensen blij waren dat Peter &#39;opgeruimd&#39; was, en John van den Heuvel de volgende moest zijn.<br><br>Bij het gewonde lichaam van De Vries, mensen.<br><br>Lieve, lieve stad.<br><br>Gadverdamme.</p>&mdash; Svennus J. Max (@SvensTweet) <a href=" ">July 6, 2021</a></blockquote> <script async src="https://platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>

stc

Well-known member
Dit is natuurlijk ernstig nieuws. Degene die dit op zijn geweten heeft, mag rekenschap gaan afleggen.

Bovenaan