Nee, zeker niet.Dat is niet leuk.
De haat gaat altijd los op twitter...De politie zoekt een licht getinte man.
De haat zal wel weer losgaan op twitter.
De haat is al los op Twitter.De politie zoekt een licht getinte man.
De haat zal wel weer losgaan op twitter.
De haat gaat altijd los op twitter...
Zo blij dat ik niet op dat medium zit.De haat is al los op Twitter.
Ja, kan ik me voorstellen. Toch komen er ook mooie dingen vandaan. De truc is de haat te negeren, dat is soms idd heel lastig.Zo blij dat ik niet op dat medium zit.
Noem me maar een ouwe lul, maar ik wacht, vooral met dit soort nieuws, liever op het nieuws van de media die terughoudend zijn en afgaan op de mededelingen van de officiële kanalen.Ja, kan ik me voorstellen. Toch komen er ook mooie dingen vandaan. De truc is de haat te negeren, dat is soms idd heel lastig.
Wie zegt dat?Haha ja het ligt aan Twitter 😅😅
Maar die zijn allemaal fake.Noem me maar een ouwe lul, maar ik wacht, vooral met dit soort nieuws, liever op het nieuws van de media die terughoudend zijn en afgaan op de mededelingen van de officiële kanalen.
Dat ben ik ook.Maar die zijn allemaal fake.
De haat gaat los op Twitter. De haat gaat altijd los op Twitter. De haat is al los op Twitter.Wie zegt dat?
Het lijntje wat ik trek is dat er heel veel idioten hun mening spuien op dat medium.De haat gaat los op Twitter. De haat gaat altijd los op Twitter. De haat is al los op Twitter.
Doe zelf maar de lijntjes trekken.
Sterkte Peter, vind je een kwal van een vent maar dit verdienen andere mensen dan jij
Wie verdient het in jouw ogen dan wel om door zijn hoofd geschoten te worden?Sterkte Peter, vind je een kwal van een vent maar dit verdienen andere mensen dan jij
Niemand.Wie zegt dat?