Binnenlands nieuws

JMD

Well-known member
Dat is niet leuk.
Nee, zeker niet.

Maar aan de andere kant ook niet onverwacht (helaas). De Vries is zo vaak op onderzoek in 'de onderwereld' dat je er donder op kon zeggen dat dit een keer zou gebeuren, zeker als je ziet hoe vaak er (zeker in Amsterdam) criminele afrekeningen zijn.
 

gevegt

Well-known member
Ja, kan ik me voorstellen. Toch komen er ook mooie dingen vandaan. De truc is de haat te negeren, dat is soms idd heel lastig.
Noem me maar een ouwe lul, maar ik wacht, vooral met dit soort nieuws, liever op het nieuws van de media die terughoudend zijn en afgaan op de mededelingen van de officiële kanalen.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

zwammy

Well-known member
Wie zegt dat?
De haat gaat los op Twitter. De haat gaat altijd los op Twitter. De haat is al los op Twitter.

Doe zelf maar de lijntjes trekken.

Sterkte Peter, vind je een kwal van een vent maar dit verdienen andere mensen dan jij
 

gevegt

Well-known member
De haat gaat los op Twitter. De haat gaat altijd los op Twitter. De haat is al los op Twitter.

Doe zelf maar de lijntjes trekken.

Sterkte Peter, vind je een kwal van een vent maar dit verdienen andere mensen dan jij
Het lijntje wat ik trek is dat er heel veel idioten hun mening spuien op dat medium.
 

zwammy

Well-known member
Uiteraard, maar niet alleen daar.

En de walging zal niet meer zijn als hij licht getint, blauw, geel of paars zou zijn. Midden op de dag een journalist door zijn hoofd schieten, dat gebeurt niet in heel veel beschaafde landen.

Walgelijk trouwens dat er mensen zijn die het gefilmd hebben en doorsturen of posten, wat zou daar toch het nut van zijn 🙁
 
Bovenaan