Binnenlands nieuws

JMD

Well-known member
Gelukkig weet jij op basis van zijn nationaliteit wat de reden was. Wat Somalie is Islamitisch, dus de reden is overduidelijk.
Dat is zeker een gevaarlijke gedachtegang ja, maar bij Somaliërs (99,8% is Moslim) is die kans wel erg groot...
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Als het waggelt als een eend en als het kwaakt als een eend. Dan is het een eend.
Als het praat als een racist en kwaakt in racistische denkbeelden, dan ben je een racist. En dan kun je al 20 jaar hier op het forum zitten, die ellende hou je maar mooi voor je en plaats je maar op stormfront.
 

SanMark.

Well-known member
Als het praat als een racist en kwaakt in racistische denkbeelden, dan ben je een racist. En dan kun je al 20 jaar hier op het forum zitten, die ellende hou je maar mooi voor je en plaats je maar op stormfront.
Realist. Je spelt het verkeerd.
 

zwammy

Well-known member
Als het praat als een racist en kwaakt in racistische denkbeelden, dan ben je een racist. En dan kun je al 20 jaar hier op het forum zitten, die ellende hou je maar mooi voor je en plaats je maar op stormfront.

IS propaganda gevonden bij hem en al stekend alluha akbar roepen zijn wel tekenen dat het ietwat islamitisch van aard is.

Maar goed, ik was er niet bij dus geloof de nos.
 

zwammy

Well-known member
Ach, het mag best benoemd worden. Helaas is dat voor vele mensen nog steeds een reden om heel hard met de vingers in de oren andere dingen te schreeuwen dus hou ik me voortaan maar aan het nos oordeel. Scheelt me een hoop ergenis.
 

SanMark.

Well-known member
Kranten, TV , teletekst e.d. stonden vol van die draaideur crimineel die werd gedood in Amerika. Wat er nu in Duitsland is gebeurd zal niet wekenlang het nieuws domineren.
 

Maasveld

Well-known member
Kranten, TV , teletekst e.d. stonden vol van die draaideur crimineel die werd gedood in Amerika. Wat er nu in Duitsland is gebeurd zal niet wekenlang het nieuws domineren.
Dat is volledig afhankelijk van de hoeveelheid en felheid van de protesten die gaan volgen.
 
Bovenaan