Je link verwijst daar iig niet naar....NOS-apps voor mobiel en tablet - Over NOS
Met de NOS-app ben je altijd en overal op de hoogte van het laatste nieuws en de laatste achtergronden. De...nos.nl
Hmmm waarom zou er een leraren te kort zijn in de grote steden ?
Je kan er van alles van vinden maar je hebt in NL nou eenmaal vrijheid van stichting, richting en inrichting vwb onderwijs...https://www.nieuwnieuws.nl/5153998/nieuwe-moslimschool-wil-meisjes-en-jongens-gescheiden-lesgeven/
Omdat het prima binnen de Islam past. Ja dat doet stenigen, zweepslagen en eerwraak ook wel, of een kind van 12 neuken omdat je ermee getrouwd bent.
Vraag me af hoe zulke geruchten de wereld in komen. Zie er vooralsnog geen enkele aanleiding voor, behalve iemand die dat suggereert op twitter.Persoon neergeschoten in Amsterdam, volgens geruchten Peter R de Vries.
Het Parool meldt het nu ook..Vraag me af hoe zulke geruchten de wereld in komen. Zie er vooralsnog geen enkele aanleiding voor, behalve iemand die dat suggereert op twitter.
Ik zie het inderdaad. Pfff. Wat vreselijk zeg!Het Parool meldt het nu ook..
Peter R. de Vries vecht voor zijn leven na aanslag, twee verdachten nog vast
Peter R. de Vries vecht nog steeds voor zijn leven. De misdaadjournalist werd dinsdagavond neergeschoten in de Lange Leidsedwarsstraat. De politie heeft een Pool en een Rotterdammer aangehouden.www.parool.nl
Geruchten op twitter zijn toch vaak wel waar als het over dit soort zaken gaat...