Binnenlands nieuws

JMD

Well-known member
Ik denk dat SM deze link bedoelt

Tsja, ik kan zo 100en redenen noemen.
Het AD heeft hier ook een stuk over en daarin staat dat de wethouders vinden 'dat het onderwijs op de schop moet', dat is volgens hen de oplossing... Wat ze bedoelen is dat ze vinden dat er geen bevoegde leraren meer op de groep hoeven zodat ze op die manier het probleem oplossen, en dat is dan ook ngo eens goedkoper.
En vervolgens durven te klagen over dat er te weinig leraren zijn.
 

JMD

Well-known member
https://www.nieuwnieuws.nl/5153998/nieuwe-moslimschool-wil-meisjes-en-jongens-gescheiden-lesgeven/

Omdat het prima binnen de Islam past. Ja dat doet stenigen, zweepslagen en eerwraak ook wel, of een kind van 12 neuken omdat je ermee getrouwd bent.
Je kan er van alles van vinden maar je hebt in NL nou eenmaal vrijheid van stichting, richting en inrichting vwb onderwijs...
En zolang zij binnen de normen van de inspectie vallen lijkt me er niks mis mee, niet dat het mijn voorkeur heeft op deze manier. (wel onder voorwaarden natuurlijk dat de meiden evenveel leren als de jongens)

Ik ben wel benieuwd of dit dan een Islamtische VO-school gaat zijn waarbij het wel goed gaat. Met de Islamitische PO-scholen gaat het goed, maar de Islamitische VO-scholen gaan niet echt goed.
 

JMD

Well-known member
Voor de studio van RTL Boulevard volgens de berichten. Zwaargewond overgebracht naar het ziekenhuis. Dit alles volgens de geruchten natuurlijk.
 

JMD

Well-known member
Vraag me af hoe zulke geruchten de wereld in komen. Zie er vooralsnog geen enkele aanleiding voor, behalve iemand die dat suggereert op twitter.
Het Parool meldt het nu ook..

Geruchten op twitter zijn toch vaak wel waar als het over dit soort zaken gaat...
 
Bovenaan