Binnenlands nieuws

zwammy

Well-known member
Ik zie dat het idd al aangepast is naar mogelijk, misschien waren ze iets te voorbarig met het roepen idd 👍
 

ALenstra

Well-known member
De doodgeschoten dader van die overval in Broek op Waterland schijnt een 47-jarige Fransman te zijn. Past niet bepaald in het profiel van het jonge lefgozertje.
 

zwammy

Well-known member
Binnen 10 dagen in Amsterdam. Kind neergeschoten, vrouw geliquideerd, overval met wild west taferelen. Steekpartij met 1 dode en 5 gewonden. En wat besluit de gemeenteraad! Minder fouilleren. Zouden ze al blij zijn met B&W daar?
 

JMD

Well-known member
Binnen 10 dagen in Amsterdam. Kind neergeschoten, vrouw geliquideerd, overval met wild west taferelen. Steekpartij met 1 dode en 5 gewonden. En wat besluit de gemeenteraad! Minder fouilleren. Zouden ze al blij zijn met B&W daar?
Dat gaan we volgend jaar zien, dan zijn er Gemeenteraadsverkiezingen. Maar ik verwacht niet dat daar veel verandert.
 

zwammy

Well-known member
Een menneke van 14 doodgestoken na een ruzie over een winkelkarretje. Ik denk dat we de meest nutteloze moord van dit jaar te pakken hebben.
 

erka

Well-known member
Diep triest. Oorzaak is trouwens een gerucht. En besef wel: Hoogkerk is een beetje bijzondere dorp/wijk. Het is een soort Urk van de gemeente Groningen, sterk gelovig, altijd rellen met oud en nieuw, veel drugsgebruik, veel probleemgroepen en een hele hechte beschermende dorpsstructuur dus wat er van waar is, weet je nooit.
 

ALenstra

Well-known member
De basisschool Prins Bernhard in Tilburg krijgt een andere naam want volgens de school is Prins Bernhard geen goed voorbeeld voor kinderen.
 
Bovenaan