Binnenlands nieuws

zwammy

Well-known member
Ja, alleen ze zijn de feiten en statistieken erbij vergeten te melden. Kleinigheidje blijf je houden.
 

erka

Well-known member
Buit was 50 miljoen euro in goud en diamanten! Maar mislukt dus. Verdachten aangehouden + 1 gedood in Broek in Waterland in een weiland. Staan veel foto's en video's van online inmiddels.
 

zwammy

Well-known member
Ze mogen het over 5 jaar nog een keer proberen. Ja goed, die 5 dan. Voor de 6e zal wel een stille tocht komen omdat het zo'n lieve jongen was.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ongelooflijk zeg dat die agenten het vuurgevecht met hun dienstwapens gewonnen hebben van automatische geweren. Wat een helden!
 

erka

Well-known member
Inderdaad en geluk gehad.

Waarschijnlijk ook criminelen die niet zoveel hebben geoefend met zulke wapens.

Ja, dat idee had ik ook al. Ook geen logische vluchtroute en handlangers enzo. Ik bedoel, hoezo rij je naar Broek in Waterland je klem?
 

Eef de Kip

Well-known member
Sowieso is het plan om te vluchten naar het Noorden niet erg handig. Erg veel bebouwing heb je daar niet niet op die paar dorpen na om Amsterdam Noord heen.
Nou kan ik me idd voorstellen dat je in paniek niet rationeel meer denkt maar het zegt ook wel iets over de voorbereiding. De Veluwe lijkt me bijv. een stuk logischer.
 

gevegt

Well-known member
Sowieso is het plan om te vluchten naar het Noorden niet erg handig. Erg veel bebouwing heb je daar niet niet op die paar dorpen na om Amsterdam Noord heen.
Nou kan ik me idd voorstellen dat je in paniek niet rationeel meer denkt maar het zegt ook wel iets over de voorbereiding. De Veluwe lijkt me bijv. een stuk logischer.
Misschien hebben ze vriendjes in Alkmaar.
 

JMD

Well-known member
Sowieso is het plan om te vluchten naar het Noorden niet erg handig. Erg veel bebouwing heb je daar niet niet op die paar dorpen na om Amsterdam Noord heen.
Nou kan ik me idd voorstellen dat je in paniek niet rationeel meer denkt maar het zegt ook wel iets over de voorbereiding. De Veluwe lijkt me bijv. een stuk logischer.
De Veluwe heeft natuurlijk ook weinig bebouwing, maar snap wat je bedoelt. Daar kan je de bossen in.

Verder zegt het vooral wat over de voorbereiding ja...
 
Bovenaan