AOW!
Inderdaad en geluk gehad.Ongelooflijk zeg dat die agenten het vuurgevecht met hun dienstwapens gewonnen hebben van automatische geweren. Wat een helden!
Inderdaad en geluk gehad.
Waarschijnlijk ook criminelen die niet zoveel hebben geoefend met zulke wapens.
Ja, en dan vlucht je een weiland in. Ja daar kun je je goed verschuilen.
Als je er als een haas vandoor gaat, zou het toch mogelijk moeten zijn.Ja, en dan vlucht je een weiland in. Ja daar kun je je goed verschuilen.
Misschien hebben ze vriendjes in Alkmaar.Sowieso is het plan om te vluchten naar het Noorden niet erg handig. Erg veel bebouwing heb je daar niet niet op die paar dorpen na om Amsterdam Noord heen.
Nou kan ik me idd voorstellen dat je in paniek niet rationeel meer denkt maar het zegt ook wel iets over de voorbereiding. De Veluwe lijkt me bijv. een stuk logischer.
De Veluwe heeft natuurlijk ook weinig bebouwing, maar snap wat je bedoelt. Daar kan je de bossen in.Sowieso is het plan om te vluchten naar het Noorden niet erg handig. Erg veel bebouwing heb je daar niet niet op die paar dorpen na om Amsterdam Noord heen.
Nou kan ik me idd voorstellen dat je in paniek niet rationeel meer denkt maar het zegt ook wel iets over de voorbereiding. De Veluwe lijkt me bijv. een stuk logischer.
België is ook buitenland.Het zou gaan om criminelen uit het buitenland.
Dan verwacht je toch wel wat voorbereidingswerk .