JMD
Well-known member
Ja, dat hoop ik ook. Maar in hoofd geschoten worden lijkt me toch vrij grote kans op overlijdenHopelijk overleeft hij het.
Ja, dat hoop ik ook. Maar in hoofd geschoten worden lijkt me toch vrij grote kans op overlijdenHopelijk overleeft hij het.
Degene die de opdracht geven voor dit soort absurde acties.Wie verdient het in jouw ogen dan wel om door zijn hoofd geschoten te worden?
Dutroux. Massamoordenaars en kinderverkrachters.Wie verdient het in jouw ogen dan wel om door zijn hoofd geschoten te worden?
Dat principe hebben gelukkig al jaren geleden achter ons gelaten.Dutroux. Massamoordenaars en kinderverkrachters.
En als we het oog om oog principe verder trekken mag de schutter die net op Peter geschoten heeft zich ook wel om een paal heen vouwen.
Prima, mag ik het zelf nog steeds vinden.Dat principe hebben gelukkig al jaren geleden achter ons gelaten.
Met Limburg als voortrekker.Dit land wordt net zo'n pauper land als bv in Zuid-Amerika, sloppenwijken en maffia.
Prima, mag ik het zelf nog steeds vinden.
Gelukkig mogen we nog wel een eigen mening hebben in dit land en verdienen dat soort mensen vanuit mij geen lucht.
Maar hoeven we verder geen discussie over te voeren 👍
En zanikers uit OverijsselMet Limburg als voortrekker.
Kalifaatmeisjes/bruiden .Dutroux. Massamoordenaars en kinderverkrachters.
En als we het oog om oog principe verder trekken mag de schutter die net op Peter geschoten heeft zich ook wel om een paal heen vouwen.
Wij hebben meer last van grote trekkers.En zanikers uit Overijssel
Die doen alleen kwaad op Opsporing verzochtNu.nl heeft licht getint weggelaten uit hun bericht.
Eerlijk is eerlijk, ik denk ook zo als ik aan mijn kinderen en iemand die ze wat aan zou doen denk.Dutroux. Massamoordenaars en kinderverkrachters.
NOU EN.Nu.nl heeft licht getint weggelaten uit hun bericht.
Wie niet?Eerlijk is eerlijk, ik denk ook zo als ik aan mijn kinderen en iemand die ze wat aan zou doen denk.