Zoals verwacht is het uwv niet bereikbaar.
Je hebt mijn rekeningnummer. Ik betaal maandelijks aan de Amsterdamse hobby?s.
Zoals verwacht is het uwv niet bereikbaar.
Je hebt mijn rekeningnummer. Ik betaal maandelijks aan de Amsterdamse hobby’s.
Je kunt ook gewoon bij ze langsgaan tijdens 1 van hun blokkades en het geld contant overhandigen.De Rebellen waren vandaag ( in het weekend! ) weer bezig in Amsterdam.
Het schijnt dat je aan deze groep geld kunt doneren. Iemand een linkje?
Uit onze pot?
Alleen jouw deel. Dus dit jaar zit ik met een tekort.
Dan moet ik naar onze hoofdstad. Dat gaat me net iets te ver.Je kunt ook gewoon bij ze langsgaan tijdens 1 van hun blokkades en het geld contant overhandigen.
Mooi, dat gaan we de komende jaren doorzetten.Alleen jouw deel. Dus dit jaar zit ik met een tekort.
En dat geld zal wel van dubieuze buitenlandse regeringen komen?
Of vakx zonder van zou reageren...
Zonder ban bedoel je?
Denk het wel. PSV doet het goed...
De klimaathippies krijgen nog betaald ook: https://www.telegraaf.nl/nieuws/1270651846/klimaatdemonstranten-krijgen-betaald
Of van Soros
Klopt, is ook niks mee. (alleen moeten ze er wel belasting over betalen en dat is niet gebeurd, de Engelse belastingdienst is dan bv ook erg ge?nteresseerd in hetgeen de Engelse Extinction Rebelliondemonstranten ontvangen hebben.)Volkomen legaal om een vrijwilligers vergoeding uit te delen.
Indien er sprake is van een vrijwilligers vergoeding mag er wettelijk gezien ook geen sprake zijn van een reguliere betaling...
Ik zeg toch niet dat er wat mis is met hem, alleen dat hij geld in Ext. Reb. heeft gestoken. Dat is nota bene van de week door Ext.Reb. zelf bekend gemaakt, alleen voor hoeveel Soros gedoneerd heeft is niet bekend.Wat is er nu weer mis met ??n van de grootste filantropen van deze aardbol?