Binnenlands nieuws

Max

Administrator
Forumleiding
Had wel wat sneller gemogen. Ik moest omfietsen. Al was het wel vrij rustig onderweg. Dus in die zin mogen ze vaker de boel blokkeren.
 

Atreides

Well-known member
Had wel wat sneller gemogen. Ik moest omfietsen. Al was het wel vrij rustig onderweg. Dus in die zin mogen ze vaker de boel blokkeren.

Voortaan gewoon de weg blokkeren voor auto's en dat tuig met scooters en brommers.

Voetgangers en fietsers mogen door.

Win-win.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Kon net nog steeds niet onder het Rijksmuseum doorfietsen. Ik krijg toch de indruk dat ze meer gelijk zijn dan voetbalsupporters.
 

JMD

Well-known member
Kon net nog steeds niet onder het Rijksmuseum doorfietsen. Ik krijg toch de indruk dat ze meer gelijk zijn dan voetbalsupporters.
Daar kom je nu pas achter??? :p

Voetbalsupporters hadden de ochtendspits niet eens gehaald en dan waren ze al gearresteerd. Dat was dan gewoon zo'n Ajax-Juve(?) actie geworden.
En na afloop dan een politie die diep door het stof gaat.
 

JMD

Well-known member
Waarom moet er op getreden worden dan? Gewoon geen aandacht geven.

Dat laatste is lastig als ze een drukke weg blokkeren. En als je gaat protesteren doe je dat natuurlijk op een plek waar het druk is, anders heeft het geen nut...
 

SanMark.

Well-known member
Ze willen er in Amsterdam nog eens even 45 miljoen tegenaan gooien .

En dan de wethouder en afvalverwerker Beelen afserveren omdat het niet in de publieke sector zou blijven.
 

gevegt

Well-known member
De Rebellen waren vandaag ( in het weekend! ) weer bezig in Amsterdam.
Het schijnt dat je aan deze groep geld kunt doneren. Iemand een linkje?
 
Bovenaan