Atreides
Well-known member
Klopt, is ook niks mee. (alleen moeten ze er wel belasting over betalen en dat is niet gebeurd, de Engelse belastingdienst is dan bv ook erg ge?nteresseerd in hetgeen de Engelse Extinction Rebelliondemonstranten ontvangen hebben.)
Van de Engelse fiscaliteiten weet ik niks af. Van de regelgeving in Nederland weet ik dus dat je daarbij een vrijstelling hebt van de belasting (zie link).
Alleen zijn demonstranten die betaald worden om te demonstreren natuurlijk wel iets anders dan demonstranten die niet betaald worden om daar te staan.
Op die manier zijn de aantallen natuurlijk niet helemaal meer eerlijk, want hoeveel komen er om te demonstreren en hoeveel voor het geld.
Dat is natuurlijk heel interessant. De aard van de vrijwilligersregeling doet vermoeden dat er niemand voor de centjes komt. Dat is namelijk het idee dat niemand dat werk kan zien als betaalde arbeid laat staan een deftig docenten loon.
Ik zeg toch niet dat er wat mis is met hem, alleen dat hij geld in Ext. Reb. heeft gestoken. Dat is nota bene van de week door Ext.Reb. zelf bekend gemaakt, alleen voor hoeveel Soros gedoneerd heeft is niet bekend.
Okay prima. Wel zou het tof zijn dat je dan figuren als Poetin en dubieuze buitenlandse regeringen niet meer op ??n lijn zet.