Binnenlands nieuws

erka

Well-known member
Ah, typisch een bestuurder die nog even wat tegenspartelt. Die is straks weg.

Halsema krijgt het ook moeilijker nu, vanwege het pistool van haar man.
 

SanMark.

Well-known member
Iedereen even geschokt reageren in de media en overgaan tot de orde van de dag . Net zoals de afgelopen ik weet niet hoeveel jaar.
 

Pascallovic

Well-known member
Zeker, maar ik kan me niet heugen dat een advocaat van een kroongetuige wordt vermoord.
Ik kon mij ook niet heugen dat de broer van een kroongetuige werd vermoord. Toch was dat schijnbaar geen aanleiding om de advocaat van de kroongetuige te beveiligen. Dat vind ik wel bijzonder.
 

Hankie

Well-known member
De Telegraaf: voormalig prof Maynard (32) doodgeschoten in Amsterdam


Kelvin Maynard is woensdagavond doodgeschoten in Amsterdam. Dat meldt De Telegraaf. Maynard, voormalig speler van onder meer FC Emmen en FC Volendam, werd bij een brandweerkazerne geliquideerd.

'Meerdere bronnen' bevestigen aan De Telegraaf dat Maynard (32) de man is woensdag aan Langbroekdreef in Amsterdam-Zuidoost om het leven is gebracht. De voormalig prof debuteerde in 2006 bij FC Volendam en speelde later voor onder meer FC Emmen, Antwerp FC. en het Hongaarse Kecskemeti MT. Dit jaar was Maynard in dienst van amateurclub Alphense Boys.

Volgens getuigen zouden twee mannen op een scooter Maynard onder vuur hebben genomen. Hij week volgens De Telegraaf met zijn auto uit naar een brandweerkazerne en reed daar tegen de gevel aan. Reanimatie mocht niet meer baten voor Maynard.

Laten we Amsterdam maar gewoon gaan opdoeken.
 
Bovenaan