JMD
Well-known member
Ondertekend door Zorro? Dat deed hij wel eens beter ...
Dat was me nog niet eens opgevallen...
Ondertekend door Zorro? Dat deed hij wel eens beter ...
Gelukkig is het overduidelijk wie de daders zijn.https://nos.nl/artikel/2301497-stee...t-chris-klomp-verwijder-je-sociale-media.html
Tuig van de richel dit. Oppakken en achter slot en grendel.
Gelukkig is het overduidelijk wie de daders zijn.
Een tiener, krijgt bij veroordeling jeugddetentie. Slim aangepakt weer, en de politie staat weer te kijken."De politie is op zoek naar een man tussen de 16 en 20 jaar oud."
Man?
Ik kon mij ook niet heugen dat de broer van een kroongetuige werd vermoord. Toch was dat schijnbaar geen aanleiding om de advocaat van de kroongetuige te beveiligen. Dat vind ik wel bijzonder.Zeker, maar ik kan me niet heugen dat een advocaat van een kroongetuige wordt vermoord.
De Telegraaf: voormalig prof Maynard (32) doodgeschoten in Amsterdam
Kelvin Maynard is woensdagavond doodgeschoten in Amsterdam. Dat meldt De Telegraaf. Maynard, voormalig speler van onder meer FC Emmen en FC Volendam, werd bij een brandweerkazerne geliquideerd.
'Meerdere bronnen' bevestigen aan De Telegraaf dat Maynard (32) de man is woensdag aan Langbroekdreef in Amsterdam-Zuidoost om het leven is gebracht. De voormalig prof debuteerde in 2006 bij FC Volendam en speelde later voor onder meer FC Emmen, Antwerp FC. en het Hongaarse Kecskemeti MT. Dit jaar was Maynard in dienst van amateurclub Alphense Boys.
Volgens getuigen zouden twee mannen op een scooter Maynard onder vuur hebben genomen. Hij week volgens De Telegraaf met zijn auto uit naar een brandweerkazerne en reed daar tegen de gevel aan. Reanimatie mocht niet meer baten voor Maynard.
Laten we Amsterdam maar gewoon gaan opdoeken.
Laten we Amsterdam maar gewoon gaan opdoeken.
Bijzonder, afgelopen zondag nog basisspeler bij Alphense Boys.
Geen kwaad woord over Amnesty...Heeft Amnesty al een negatief reisadvies gegeven voor Amsterdam?