Binnenlands nieuws

Mario

Well-known member
Oh ik sta er sinds ik vader ben ook wel iets extremer tegenover maar ik heb toch nog steeds liever dat we dit aan ons rechtssysteem overlaten.

Mee eens, maar met dat hele Nicky Verstappen verhaal zou je als vader zijnde die vent toch ook zijn hersens willen inslaan? Ik zeg niet dat hij schuldig is, maar dat hij zijn kaken op elkaar houd werkt niet echt in zijn voordeel.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Oh ik sta er sinds ik vader ben ook wel iets extremer tegenover maar ik heb toch nog steeds liever dat we dit aan ons rechtssysteem overlaten.

Precies. Als het verkeerd afloopt met een zedendeliquent hoef je er niet om te huilen, maar dit als het voorbeeld van een burgerarrest betitelen is het andere uiterste.

Het verhaal is zeker gekanteld, maar vanwege die rode lap vind ik het nog steeds vreemd dat die vader niet volledig Jozsef ging op de verdachte.
 

Pascallovic

Well-known member
Mee eens, maar met dat hele Nicky Verstappen verhaal zou je als vader zijnde die vent toch ook zijn hersens willen inslaan? Ik zeg niet dat hij schuldig is, maar dat hij zijn kaken op elkaar houd werkt niet echt in zijn voordeel.
Ik stoor mij altijd meer aan de provocerende stijl van zijn advocaat de heer Roethof. Dat Brech een bepaalde proceshouding aan neemt snap ik nog wel, die heeft er momenteel alle belang bij om niks te zeggen. Het OM lijkt namelijk los van DNA-sporen niet heel veel aanvullends te hebben. Maar voor de nabestaanden moet dit verschrikkelijk zijn.
 

Abubakari

Well-known member
Rotopmerking SanMark, je weet zelf ook wel dat niemand op dit forum vrienden heeft en dat we daarom hier zitten.

Overigens vind ik vrijwel alle politici, links of rechts, malloten en ijdeltuiten. Dus die paar vrienden die ik claim te hebben zitten echt niet in de politiek.

Of je moet het over onze Amsterdamse vrienden van Ajax hebben, maar daar gaat het nu geloof ik niet om.
 

SanMark.

Well-known member
Rotopmerking SanMark, je weet zelf ook wel dat niemand op dit forum vrienden heeft en dat we daarom hier zitten.

Overigens vind ik vrijwel alle politici, links of rechts, malloten en ijdeltuiten. Dus die paar vrienden die ik claim te hebben zitten echt niet in de politiek.

Of je moet het over onze Amsterdamse vrienden van Ajax hebben, maar daar gaat het nu geloof ik niet om.

We zijn inderdaad tot in een lengte van dagen veroordeelt tot elkaar.
 

ALenstra

Well-known member
Hudson's Bay gaat eind dit jaar al zijn vestigingen in Nederland sluiten. Hiermee heeft de opvolger van V&D het slechts twee jaar volgehouden. Ruim 1400 mensen verliezen hun baan.
 
Bovenaan