Binnenlands nieuws

Pascallovic

Well-known member
Als ze met nieuwe straatnamen naar dat soort onderwerpen willen kijken is daar niks mis mee wat mij betreft. Je moet echter niet zomaar straatnamen gaan wijzigen. De Witte de Withstraat of de Jan Evertsenstraat heten nu eenmaal al meer dan 100 jaar zo.
 

JMD

Well-known member
Als ze met nieuwe straatnamen naar dat soort onderwerpen willen kijken is daar niks mis mee wat mij betreft. Je moet echter niet zomaar straatnamen gaan wijzigen. De Witte de Withstraat of de Jan Evertsenstraat heten nu eenmaal al meer dan 100 jaar zo.

Precies.
 

De Wolf

Well-known member
G?kmen T.,die bekend heeft dat hij
vier mensen heeft doodgeschoten in een
tram in Utrecht,erkent de rechtbank en
de Nederlandse wetten niet.Dat zei hij
tijdens de eerste pro-formazitting bij
de rechtbank van Utrecht.
(Bron: TT, deel van bericht)

Dus hij erkent de rechtbank en de NL wetten niet... Wat doe je hier dan? Of erkent hij wel de NL wet dat hij een uitkering krijgt ofzo?

Hij doet een openbaar verzoek om de rest van zijn leven in Vught weg te rotten.
 

zwammy

Well-known member
Gaat weer lekker in de zwembaden, zelfs last van Belgische jongeren. Het is toch allemaal wat.
 

JMD

Well-known member
Nee, dan worden ze als racistisch en facistisch gezien..... :p

(maar je hebt wel gelijk)
 

Batigoal

Well-known member
Gaat weer lekker in de zwembaden, zelfs last van Belgische jongeren. Het is toch allemaal wat.

Zwembad op paar honderd meter van mijn huis is ook gesloten vanwege overlast, vechtpartijen en intimidatie. Ik weet niet waardoor, maar van het ??n op het andere moment anderhalf jaar geleden kwam er allemaal volk uit Beverwaard en andere mindere buurten uit Rotterdam naar dat zwembad. Ik vermoed omdat andere zwembaden in Rotterdam gesloten werden in combinatie met dat de busverbindingen verbeterd werden. Maar het gevolg is dat het bijna niet meer toegankelijk is voor normale mensen en gezinnen. Dieptrieste ontwikkeling en de sluiting omdat het uit de hand liep had ik al voorspeld. Ik fiets er dagelijks langs en je mag soms blij zijn als je niet van je fiets wordt getrokken.
 

Hankie

Well-known member
Zwembad op paar honderd meter van mijn huis is ook gesloten vanwege overlast, vechtpartijen en intimidatie. Ik weet niet waardoor, maar van het ??n op het andere moment anderhalf jaar geleden kwam er allemaal volk uit Beverwaard en andere mindere buurten uit Rotterdam naar dat zwembad. Ik vermoed omdat andere zwembaden in Rotterdam gesloten werden in combinatie met dat de busverbindingen verbeterd werden. Maar het gevolg is dat het bijna niet meer toegankelijk is voor normale mensen en gezinnen. Dieptrieste ontwikkeling en de sluiting omdat het uit de hand liep had ik al voorspeld. Ik fiets er dagelijks langs en je mag soms blij zijn als je niet van je fiets wordt getrokken.

Zoek maar eens op Strand Nesselande, zelfde euvel door de metro verbinding waardoor al het tuig uit de slechte wijken het komt verzieken. Dealen, vernielingen, loverboys alles komt voorbij.
 

Joost

Well-known member
In Nijmegen bouwen ze een appartementencomplex naast een sportveldje van school.
Bewoners vinden het teveel herrie. De gemeente lacht ze keihard uit en stelt dat ze niet moeten klagen zou je denken.

Nee, de gemeente doet decibelmeting en besluit het veldje te sluiten.
 

Deathprod

Well-known member
Wallen sluiten, daarna zo goed als alle coffeeshops weg en je dan afvragen waarom er nog zo weinig toeristen komen. :eek:mg:
Die pooiers moet je opruimen maar als ze het helemaal weg willen halen gaat alles de illegaliteit in, met alle gevolgen van dien, dat moet je echt niet willen.
 

Batigoal

Well-known member
Nee hoor. Ze wil wel de prostitutie weg hebben uit de wallen.

Zelfs dat niet per s?; ze wil vooral de illegaliteit en criminaliteit weghebben. Lijkt me dat daar geen verstandig mens tegen is, maar goed dankzij o.a. de framing van de Telegraaf hebben een hoop domme mensen weer een stok om mee te slaan.
 
Bovenaan