Binnenlands nieuws

Max

Administrator
Forumleiding
Lichaam gevonden in de omgeving, wordt net gemeld op Radio 1.
Dan kan het natuurlijk een ander lichaam zijn, maar je vreest dan toch met grote vreze.

Tsja als het een ander lichaam is, dan is het ook een lichaam. Een paar jaar terug had je twee meisjes van ongeveer dezelfde leeftijd die iets op dezelfde dag overkwam. Dat was ook geen feest.
 

Miramar

Well-known member
Iedere dag steekpartijen, afrekeningen of vermiste meisjes. Maar Nederland wordt ieder jaar veiliger volgens de cijfertjes.
 

JMD

Well-known member
Tsja als het een ander lichaam is, dan is het ook een lichaam. Een paar jaar terug had je twee meisjes van ongeveer dezelfde leeftijd die iets op dezelfde dag overkwam. Dat was ook geen feest.

Het vinden van een lichaam is nooit een feest, zeker. Alleen schrik ik bij dit soort dingen toch net iets meer, merk ik. Een meisje dat verdwijnt en binnen 1 dag vind je het lichaam. V
 

Hankie

Well-known member
Het vinden van een lichaam is nooit een feest, zeker. Alleen schrik ik bij dit soort dingen toch net iets meer, merk ik. Een meisje dat verdwijnt en binnen 1 dag vind je het lichaam. V

Is het dan een geruststelling dat het een ongeluk blijkt te zijn?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Binnenlands nieuws

Op een of andere manier wel. Nog weinig details bekend over het ongeval. Het lijkt er dan op dat het een eenzijdig ongeval betreft.

Ik verbaas mij er overigens wel over hoeveel jonge mensen er ?s nachts lange stukken alleen fietsen.
 
Laatst bewerkt:

Hankie

Well-known member
Op een of andere manier wel. Nog weinig details bekend over het ongeval. Het lijkt er dan op dat het een eenzijdig ongeval betreft.

Ik verbaas mij er overigens wel over hoeveel jonge mensen er ‘s nachts lange stukken alleen fietsen.

Klopt ik heb het ook met een klasgenote gehad, leuke meid van 17 jaar....
 

Max

Administrator
Forumleiding
Klopt ik heb het ook met een klasgenote gehad, leuke meid van 17 jaar....

Tegenwoordig komt daar ook nog de smartphone bij. Ik zag zaterdagavond ook op een stukje waar ik zelf al alert de omgeving scan een dame rustig lopen met enkel oog voor haar mobiel.

In Amsterdam eindigen er genoeg jongeren en toeristen na het stappen in de gracht.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik had het allemaal niet echt gevolgd, maar dit is wel heel erg misdadig. Ik zit gelukkig meer in de tak van de grotere bedrijven, dan vallen er niet zo snel individuele slachtoffers. Hier zijn gewoon mensen keihard kapot gemaakt. Men heeft niet door hoe zwaar de wapens zijn en hoe zorgvuldig je dan met die wapens om hoort te gaan. Gezien de achteruitgang van kwaliteit van de belastingdienst, vrees ik dat het alleen maar vaker fout zal gaan.
 

SanMark.

Well-known member
Inderdaad schandalig wat daar gebeurd is. Mensen die daarvoor verantwoordelijk zijn moeten toch gewoon een (gevangenis) straf krijgen ?
 

JMD

Well-known member
Het punt is gewoon dat dit soort organen keer op keer fouten mogen maken, zonder dat er koppen rollen. Want ook als de topman zou moeten opstappen wordt er wel weer een nieuwe baan voor hem geregeld. Het is gewoon door en door rot bij de overheid, op zo ongeveer elk niveau.
 
Bovenaan