Binnenlands nieuws

Pascallovic

Well-known member
Ik vraag me af of je dit ?berhaupt helemaal uit kunt sluiten.
Uitsluiten van storingen kan niet. De wijze waarop je reageert op storingen kun je wel verbeteren, want dat was gisteren in de communicatie toch zeer amateuristisch. Weet niet hoe dat gaat, maar hoezo is degene die de NL-Alert moet verzenden uberhaubt in bezit van een door de Telegraaf opengesteld nummer? Lijkt mij totaal irrelevant voor hetgeen je moet communiceren.
 

SanMark.

Well-known member
En KPN moet verantwoording afleggen aan de regering. Zet zelf een deugelijk systeem op zodat je niet afhankelijk bent van storingen van bedrijven.

Regering faalt op alle mogelijke manieren en nu word de KPN ter verantwoording geroepen. Nou ik had als KPN gezegd , heb je mij nodig kom maar langs op mijn kantoor.
 

Pascallovic

Well-known member
En KPN moet verantwoording afleggen aan de regering. Zet zelf een deugelijk systeem op zodat je niet afhankelijk bent van storingen van bedrijven.

Regering faalt op alle mogelijke manieren en nu word de KPN ter verantwoording geroepen. Nou ik had als KPN gezegd , heb je mij nodig kom maar langs op mijn kantoor.
Lijkt mij niet meer dan logisch dat je verantwoording aflegd aan een klant die een dienst afneemt.

KPN faalt op alle mogelijke manieren. Vanochtend met de Albert Heijn weer een ontevreden klant omdat door storingen in het systeem van de faalhazen van de KPN alle kassa's het niet deden. Jij had net als de topman van KPN het (faal)hazenpad gekozen en met leugen van 'familiare redenen' teruggetreden.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/704160306/roklengte-advies-van-ministerie-leidt-tot-veel-ophef

Gelukkig is de communicatie bij het ministerie van sociale zaken wel op orde. Eventjes voorschrijven wat wel en niet gepast is om op je werk te dragen met dit weer.
 
Laatst bewerkt:

zwammy

Well-known member
Nee hoor. Moslims kiezen altijd de grondwet waar ze wonen boven de islam of sharia. Pegida is het kwaad. Gelukkig kunnen die gewoon met stenen bekogeld worden en is dat goed :duim:
 

Maasveld

Well-known member
Nee hoor. Moslims kiezen altijd de grondwet waar ze wonen boven de islam of sharia. Pegida is het kwaad. Gelukkig kunnen die gewoon met stenen bekogeld worden en is dat goed :duim:
Ik blijf het apart vinden dat zo'n marginaal groepje mensen zoveel aandacht krijgt.
 

zwammy

Well-known member
Ik ook, vind het ook een stel dwarskleppers.

Hoewel ik het ook apart vind dat 5% van de bevolking voor zoveel gezeik kan zorgen.
 

JMD

Well-known member
Hoewel ik het ook apart vind dat 5% van de bevolking voor zoveel gezeik kan zorgen.
Komt ook omdat er een flinke groep mensen werkelijk alles slikt wat die 5% doet, bang dat ze zijn om voor racist uitgemaakt te worden en tevens ziende blind zijn over de uitwassen van het fanatiekste deel van die 5%.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Een van mijn grootste ergenissen is de fietser met telefoon. In Amsterdam zie je die vaak met dubbele of driedubbele handicap. Dragen ook regelmatig noise canceling koptelefoons, gaan als het even kan ook tegen het verkeer in en geven nooit richting aan (doet 90% van de auto?s overigens ook niet). Dit doen ze nog het liefst op drukke punten in de stad.

Vanaf maandag is het gebruik van de telefoon verboden en kennelijk willen ze het ook nog gaan handhaven. Onderstaande stukje focust zich echt op jongeren. In Amsterdam is mijn beleving dat het op die noise canceling koptelefoons na totaal niet leeftijdsgebonden is. Daarnaast maakt het ook niet uit of het nou zes uur ?s ochtend is of elf uur ?s avonds.

Hoe is dit in de rest van Nederland?

Appverbod fiets: politie jaagt op jongeren, pakkans zal ?hoog? zijn

https://www.ad.nl/binnenland/appver...t-op-jongeren-pakkans-zal-hoog-zijn~adc5ae5f/
 

Pascallovic

Well-known member
Een van mijn grootste ergenissen is de fietser met telefoon. In Amsterdam zie je die vaak met dubbele of driedubbele handicap. Dragen ook regelmatig noise canceling koptelefoons, gaan als het even kan ook tegen het verkeer in en geven nooit richting aan (doet 90% van de auto?s overigens ook niet). Dit doen ze nog het liefst op drukke punten in de stad.

Vanaf maandag is het gebruik van de telefoon verboden en kennelijk willen ze het ook nog gaan handhaven. Onderstaande stukje focust zich echt op jongeren. In Amsterdam is mijn beleving dat het op die noise canceling koptelefoons na totaal niet leeftijdsgebonden is. Daarnaast maakt het ook niet uit of het nou zes uur ?s ochtend is of elf uur ?s avonds.

Hoe is dit in de rest van Nederland?

Appverbod fiets: politie jaagt op jongeren, pakkans zal ?hoog? zijn

https://www.ad.nl/binnenland/appver...t-op-jongeren-pakkans-zal-hoog-zijn~adc5ae5f/
Ik zou er niet te veel van verwachten. Je mag geen telefoon meer in je hand hebben. Dan monteer je lekker een telefoonhouder op je stuur en kun je daar al je activiteiten gaan voortzetten. Nog gevaarlijker, want dan kijk je nog meer naar beneden dan je al zal doen. Maar ja, die telefoon is wel uit je hand.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik zou er niet te veel van verwachten. Je mag geen telefoon meer in je hand hebben. Dan monteer je lekker een telefoonhouder op je stuur en kun je daar al je activiteiten gaan voortzetten. Nog gevaarlijker, want dan kijk je nog meer naar beneden dan je al zal doen. Maar ja, die telefoon is wel uit je hand.

Ik mag toch hopen dat ze juridisch gezien slim genoeg zijn geweest om dat lek niet te laten ontstaan. Al zie ik volgens mij wel die houders al op sommige elektrische fietsen.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik mag toch hopen dat ze juridisch gezien slim genoeg zijn geweest om dat lek niet te laten ontstaan. Al zie ik volgens mij wel die houders al op sommige elektrische fietsen.
Je mag alles doen, zolang je je telefoon maar niet in je hand hebt of met hand bediend. App-berichten lezen kan dus. Muziek luisteren kan dus wel. Navigatie bekijken kan wel(invoeren niet). Telefoneren kan wel als het handsfree is. Een App-bericht versturen als je te wachten staat bij een stoplicht kan wel. Pokemon go spelen of dat nieuwe Harry Potter spel kan ook tot op zekere hoogte. Ik heb nog niet het gevoel dat deze wet het ei van columbus is.
 

De Wolf

Well-known member
Fietsen met oordopjes mogen ze van mij ook verbieden. Die gasten horen niet dat er een auto achter hun rijdt.
 

JMD

Well-known member
G?kmen T.,die bekend heeft dat hij
vier mensen heeft doodgeschoten in een
tram in Utrecht,erkent de rechtbank en
de Nederlandse wetten niet.Dat zei hij
tijdens de eerste pro-formazitting bij
de rechtbank van Utrecht.
(Bron: TT, deel van bericht)

Dus hij erkent de rechtbank en de NL wetten niet... Wat doe je hier dan? Of erkent hij wel de NL wet dat hij een uitkering krijgt ofzo?
 
Bovenaan