Binnenlands nieuws

Ska P 187

Well-known member
Dit hoeft toch niet zo'n lichte straf te zijn?
Jongen was 17 als ik goed kan rekenen en dit kan gewoon levenslang worden?
 

ALenstra

Well-known member
Groen Links wethouder van Diemen gaat helemaal los in Amsterdam. Ik dacht dat wethouders een voorbeeldfunctie hebben?
 

ALenstra

Well-known member
De Diemense wethouder Jorrit Nuijens is opgestapt en heeft spijt van zijn daden. Wel zegt hij dat er in de berichtgeving hierover halve waarheden zaten.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Liep met GHB op zak las ik. Die drug heeft een vrij dubieuze reputatie. Toch maar eens meer onderzoek doen naar dit mannetje.
 

Pascallovic

Well-known member
De Diemense wethouder Jorrit Nuijens is opgestapt en heeft spijt van zijn daden. Wel zegt hij dat er in de berichtgeving hierover halve waarheden zaten.

Gaf ie ook nog aan welk deel dan wel klopte? Die GHB in zijn tas of die agent die hij heeft bespuugd? Andere optie is dat die agent GHB naar de wethouder heeft gespuugd, waarna hij zich heeft verzet bij de aanhouding.
 

JMD

Well-known member
Waar haalt Groen Links dat soort lui vandaan?

Aan zijn stem te horen op dat filmpje waar hij gearresteerd werd kwam hij iig niet uit de Schilderswijk of de Pijp ofzo, eerder uit Wassenaar, Bloemendaal, Aerdenhout of Amsterdam-Zuid.
 

erka

Well-known member
Weer twee patienten van Fivoor in Den Dolder niet terug gekomen van verlof.

Niks aan t handje, volgens Fivoor is er geen gevaar. Die mensen zitten er natuurlijk ook alleen maar voor het kweken van geraniums of het bouwen van een boomhut.
 

zwammy

Well-known member
Zijn geen TBS'ers maar gewoon patienten. Als ze geen RM hebben is er niets van te zeggen en mogen ze gewoon gaan en staan waar ze willen.
 

erka

Well-known member
Zijn geen TBS'ers maar gewoon patienten. Als ze geen RM hebben is er niets van te zeggen en mogen ze gewoon gaan en staan waar ze willen.

Oh oke. Neemt niet weg dat ook patienten die in zo'n instelling zitten een gevaar kunnen vormen als ze psychisch niet helemaal in orde zijn.
 

zwammy

Well-known member
Klopt maar als de rechter ze geen machtiging geeft hebben ze net zoveel recht om rond te lopen als ons.
 

Pascallovic

Well-known member
112 ligt plat.

Best paniek. Eerst krijg ik een NL-alert met daarin een vervangend telefoonnummer, nu komt daar een NL-alert achteraan die roept dat je bij spoed naar de dichtstbijzijnde brandweerkazerne of politiebureau moet gaan, zonder telefoonnummer te communiceren.
 

Maasveld

Well-known member
Best paniek. Eerst krijg ik een NL-alert met daarin een vervangend telefoonnummer, nu komt daar een NL-alert achteraan die roept dat je bij spoed naar de dichtstbijzijnde brandweerkazerne of politiebureau moet gaan, zonder telefoonnummer te communiceren.
En daar is het telefoonnummer.
 

erka

Well-known member
Echt volslagen belachelijk dat er geen backup is. Dit mag echt nooit gebeuren (en het is al eens gebeurd in 2003 of 2006!).
Hier gaan ongetwijfeld koppen rollen. Dit kan gewoon niet.

Hopelijk vallen er geen doden.
 

erka

Well-known member
Best paniek. Eerst krijg ik een NL-alert met daarin een vervangend telefoonnummer, nu komt daar een NL-alert achteraan die roept dat je bij spoed naar de dichtstbijzijnde brandweerkazerne of politiebureau moet gaan, zonder telefoonnummer te communiceren.

Ik kreeg ze ook terwijl de storing toch al even bezig is. Ook bizar dat dat zolang duurt. Echt hier gaat iets heel erg mis.
 
Bovenaan