Dat ze dat hele centrum maar afbreken, dan wordt het misschien nog wat.Pegida mag het centrum van Eindhoven vervuilen.
We hebben het hier over Enschede.Kan mezelf niet voorstellen dat zoiets in zon integer land zou kunnen gebeuren.
Waarom?
https://www.groene.nl/artikel/dit-is-een-grote-doofpot-affaire Is best een bijzonder verhaal als het allemaal waar is.
Weet ik niet. Ik zie niet in waarom ik als ik op reis ben moet vragen aan de lokale bevolking wat ze van Nederland vinden.
, 9 van de 10 lokale mensen weten niet eens waar het ligt en ik heb ook niet echt de behoefte om te weten wat ze ervan vinden. En dan moet ik ook nog de lokale markt op om te gaan zoeken naar mensen die er dan ook nog verstand van hebben. Dat word een leuke vakantie dan
In Overijssel zitten een aantal agressieve buizerds. Eentje ten noorden van Hengelo en eentje in de buurt van Dalfsen
Valt het je niet op dat zo ongeveer alles in Nederland veel beter is georganiseerd? Met name als je buiten 'het westen' komt? Of je het nu hebt over verkeersveiligheid, bussen, trams, trein, voetgangersgebied, fietsgelegenheid, stand van de (auto)weg, meertaligheid van de bevolking, kwaliteit en leeftijd van spullen, schone lucht, weinig vervuiling op straat? Natuurlijk lukt het landen wel om een paar dingen redelijk te doen. Maar zelden het hele cluster tenzij ze met de neus in de oliepot zijn gevallen.
Hehe. Misschien kom ik ook wel erg veel in hostel achtige locaties. Maar daar lopen nogal veel gasten rond die wel verstand van zaken hebben. Maar goed ik heb vorige week toevallig een Duitse econoom, Duitse ingenieur en Amerikaanse econoom (die in Nederland gestudeerd heeft) gesproken. Die waren laaiend positief over hoe goed Nederland dingen heeft geregeld en dat is niet bepaald het eerste keer dat ik die mening heb gehoord.
Zullen ze het gewoon expres doen ?
https://www.nrc.nl/nieuws/2019/06/1...-kinderen-bij-opa-met-is-sympathieen-a3963789
Sowieso hebben die ouders qua opvoeding al een keer gefaald.
Dat vind jij. Die ouders zijn waarschijnlijk een andere mening toe gedaan.