Ronald de Boer.31k subsidie naar Qatar voor het promoten van het vrouwen voetbal.
Wie verzint zoiets ?
Daar zal het demonstratieverbod wel niet gelden... Daar zullen de antizwartepieters wel een plek in het centrum krijgen langs de route. Verschil moet er zijn. (of, vrij naar Animal Farm: 'all pigs are equal, but some are more equal than others')
Wat is precies het verschil vind jij? En wat zou volgens jou de reden zijn voor dat verschil?
Uit angst om voor rechtsextremist/fascist te worden uitgemaakt durven burgemeesters demonstraties van KOZP, pro-ISIS-demonstraties (Schilderswijk) niet te verbieden, terwijl ze direct wel rechtsextremistische demonstraties verbieden.En wat zou volgens jou de reden zijn voor dat verschil?
Een woordvoeder van oemah of iets dergelijks, een moslimorganisatie. Eist in een brief dat pegida niet mag demonstreren in Eindhoven in het belang van buurtbewoners, moskeegangers en voorbijgangers. Nou, kom er maar in PES5. Verbod op demonstreren opiets wat een bepaalde groep niet aanstaat. Wat vinden we hiervan?
En toch kwamen ze...Demonstratie van de pieten in Dokkum is toch ook verboden?
Zeg je dat ook tegen 'buitenlanders' die lopen te klagen over Nederland en hun gewoontes, of vind je dan dat de autochtonen zich maar moeten aanpassen?En ik ben die opmerkingen over 'dit land' ook wel beu. Donderstraal dan aub lekker een heel end op naar een ander oord. Je mag God op je blote knietjes danken dat je hier geboren bent en woont en werkt.
Demonstratie van de pieten in Dokkum is toch ook verboden? .
Lees even terug svp, want ik heb allang aangegeven dat ik Pegida totaal gestoord vind dat ze varkenslapjes willen braden voor die moskee. Totaal geschift idd. Maar dat vind ik ook van KOZP om te demonstreren tijdens de intocht. Dat is ook provoceren. Toch mocht die protestacties doorgaan, en toen hooligans van PSV klappen uitdeelden was het hun schuld. Verklaar dat verschil eens met het protest van Pegida en dat zij klappen kregen, toen was het de schuld van Pegida. Dat kan niet. Je kan niet aan de ene kant zeggen dat 'de protesterenden maar niet moeten provoceren' en dan bij de volgende demonstratie maar zeggen dat 'de relschoppers zich maar niet moeten laten provoceren'...En nogmaals; wat is het nut van demonstreren met varkenslappen bij een moskee tijdens de Ramadan? Kun je me dat even uitleggen? Als ik in een shirt van Ajax bij De Kuip ga demonstreren, gaat mijn kop eraf en is dat logisch, want dan spoor ik niet en wat bezielt me om dat te doen. Dus nogmaals, waarom op die manier demonsteren? Dat is alleen maar bedoeld om te provoceren. Heeft niets met vrijheid van meningsuiting te maken.
Dat is nergens gepost. Jij blaast het klagen zelf op tot die proporties.Alleen kappen met bij ieder persbericht doen alsof we in zo'n afschuwelijk land leven...
Dat is nergens gepost. Jij blaast het klagen zelf op tot die proporties.
En nogmaals; wat is het nut van demonstreren met varkenslappen bij een moskee tijdens de Ramadan? Kun je me dat even uitleggen? Als ik in een shirt van Ajax bij De Kuip ga demonstreren, gaat mijn kop eraf en is dat logisch, want dan spoor ik niet en wat bezielt me om dat te doen. Dus nogmaals, waarom op die manier demonsteren? Dat is alleen maar bedoeld om te provoceren. Heeft niets met vrijheid van meningsuiting te maken.
Leef je nu al maanden onder een steen of ben je al maanden met de ergste JMD aller tijden bezig?