Binnenlands nieuws

zwammy

Well-known member
Ga Nederland vooral met Brussel vergelijken :duim:. In Malm? zijn er ook meer incidenten geweest. Ook in enkele buitenwijken vsn Parijs en Londen. Waarschijnlijk worden er in Mexico ook meer moorden gepleegd komend jaar dan bij ons.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Binnenlands nieuws

Ga Nederland vooral met Brussel vergelijken :duim:. In Malm? zijn er ook meer incidenten geweest. Ook in enkele buitenwijken vsn Parijs en Londen. Waarschijnlijk worden er in Mexico ook meer moorden gepleegd komend jaar dan bij ons.

In Mexico komende week meer moorden dan bij ons in een jaar.

Maar Halsema vond het ook fantastisch in Amsterdam, omdat het in Somali? kut is.
 

Abubakari

Well-known member
In een land wonen waar alles prima geregeld is maar waar desondanks nou eenmaal ook wel eens iets mis gaat en niks anders doen dan klagen en mopperen... You need a Holiday in Cambodia, where you kiss ass or crack.
 

erka

Well-known member
In een land wonen waar alles prima geregeld is maar waar desondanks nou eenmaal ook wel eens iets mis gaat en niks anders doen dan klagen en mopperen... You need a Holiday in Cambodia, where you kiss ass or crack.

Bijna alles, alleen twee bergen hout van 45 meter hoog vlak bij woningen in de fik steken met toestemming en subsidies van de overheid, daar zijn we niet zo goed in.
 

Abubakari

Well-known member
Wat een zegen dat we ons in dit land om dat soort futiliteiten druk mogen maken ipv over veel ergere dingen toch?

Die PVV mentaliteit van altijd maar klagen en zeuren en ontevreden zijn en het beter weten maar niet doen (of is dat de DVK mentaliteit? :eek:), ik heb daar niks mee.
 

Joost

Well-known member
Waarom, om niet in te grijpen en te deescaleren?

Omdat wanneer er iemand geraakt wordt het toch zo?n lieve jongen was die nooit wat kwaad deed. Zitten we weer met allerlei gigantische hoeveelheden families en bekenden die talkshows vullen omdat de politie zo gewelddadig is.

De grootste groep mensen die het vertrouwen in de politie kwijt zijn lopenjuist te janken als ze zelf terecht worden aangepakt.
 

Mario

Well-known member
Zolang in dit land de grootste discussie over zwarte Piet gaat, hebben we het hier best goed.
 

Pascallovic

Well-known member
De grootste groep mensen die het vertrouwen in de politie kwijt zijn lopenjuist te janken als ze zelf terecht worden aangepakt.
Een beetje zoals Peter de Vries met oudjaar liep te huilen dat ie een bon van 20,- kreeg wegens te hard rijden. Ondertussen wel rijdend in een auto ter waarde van 151.000,-(dat laatste weten we omdat hij zijn bon inclusief kenteken online gooide)
 

zwammy

Well-known member
In een land wonen waar alles prima geregeld is maar waar desondanks nou eenmaal ook wel eens iets mis gaat en niks anders doen dan klagen en mopperen... You need a Holiday in Cambodia, where you kiss ass or crack.

Mooi, speel jij voortaan toch gewoon als schietschijf komende oud en nieuw :duim:
 

Joost

Well-known member
Een beetje zoals Peter de Vries met oudjaar liep te huilen dat ie een bon van 20,- kreeg wegens te hard rijden. Ondertussen wel rijdend in een auto ter waarde van 151.000,-(dat laatste weten we omdat hij zijn bon inclusief kenteken online gooide)

Die was inderdaad erg leuk omdat hij in de reacties totaal afgemaakt werd.
 

JMD

Well-known member
Goedkeuren uit angst van rellen :D
Nou hebben ze daar in Den Haag sowieso een handje van, eerder bijvoorbeeld met die IS-demonstratie in de Schilderswijk... Dat was nog onder Van Aartsen, zijn opvolger is precies hetzelfde.
 

zwammy

Well-known member
Heb jij het hier dan zo verschrikkelijk slecht?

Dat zeg ik niet. Maar als je als leider van een stad het maar ok? vind dat bijna heel de stad af fikt omdat je anders kans op rellen hebt. Je het als politieagent het maar normaal moet vinden dat je de zwaarste bommen op je afgegooid worden en dat je als zorgmedewerker ziet dat er tegenwoordig meer gekken buiten als binnen zitten mag je best wel eens twijfels hebben over of het echt wel zo goed gaat. Maar als we alles gaan vergelijken met de drugsproblemen van Mexico, het salaris in Mali of het regeringsbeleid van Belgi? zullen we wel altijd het beste land blijven.
 

Abubakari

Well-known member
Ik zie bij een aantal hier alleen maar gezeik en gemopper, natuurlijk gaan er dingen mis en moeten er dingen anders, maar ik word wel eens wat moe van dat doorlopende geklaag en die eeuwige hang naar het negatieve van een aantal mensen.
 

zwammy

Well-known member
Oh, nee. Zo zie ik het ook niet. Hoewel ik wel graag zeik. Maar als je niet in de randstad woont scheelt dat sowieso een bult.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik zie bij een aantal hier alleen maar gezeik en gemopper, natuurlijk gaan er dingen mis en moeten er dingen anders, maar ik word wel eens wat moe van dat doorlopende geklaag en die eeuwige hang naar het negatieve van een aantal mensen.
Een forum lijkt mij een prima uitlaatklep voor dergelijke zaken. Dan val je de mensen in je directe omgeving er niet mee lastig. We kunnen hier ook met zijn allen zoete broodjes gaan bakken, maar je directe omgeving vindt het doorgaans minder erg als er voor kiest om dat thuis of op je werk te doen.
 
Bovenaan