Binnenlands nieuws

Abubakari

Well-known member
Een forum lijkt mij een prima uitlaatklep voor dergelijke zaken. Dan val je de mensen in je directe omgeving er niet mee lastig. We kunnen hier ook met zijn allen zoete broodjes gaan bakken, maar je directe omgeving vindt het doorgaans minder erg als er voor kiest om dat thuis of op je werk te doen.

Mopperen moet kunnen, maar alleen maar mopperen en altijd klagen is wat overdreven. Count your blessings soms ook eens even een keertje tussen al dat geklaag door. Bedoel ik.
 

zwammy

Well-known member
haha ja joh want ik ga dagelijks gebukt onder de problemen in de randstad.

Of ik maak me er net iets minder druk om dan jij.

Dat bedoel ik niet. Alleen dat je in de randstad een grotere kans hebt om beroofd,
Mishandeld of vermoord te worden dan in de provincie. Maar het kan zijn dat de statistieken niet kloppen, dat kan ook.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat bedoel ik niet. Alleen dat je in de randstad een grotere kans hebt om beroofd,
Mishandeld of vermoord te worden dan in de provincie. Maar het kan zijn dat de statistieken niet kloppen, dat kan ook.

13 moord slachtoffers op 859.732 of 4 moord slachtoffers op 229.637. Dat ontloopt elkaar niet zo gek veel.

Woont Eef een stuk veiliger met 1 op 160.287.

Blijkt in de praktijk dat het ook vrij relevant is met wie jezef om gaat en met wie jouw familie omgaat. Dus in die zin lopen we op DVK vermoedelijk allemaal vrijwel evenveel kans om te worden omgelegd.
 

Batigoal

Well-known member
Ik heb een jaar in Tilburg gestudeerd en het heeft me altijd gefascineerd wat voor beeld men had van in mijn geval Rotterdam en hoe gevaarlijk e.d. het daar wel niet is. Puur en alleen door het beeld wat ze kregen vanuit de media.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik heb een jaar in Tilburg gestudeerd en het heeft me altijd gefascineerd wat voor beeld men had van in mijn geval Rotterdam en hoe gevaarlijk e.d. het daar wel niet is. Puur en alleen door het beeld wat ze kregen vanuit de media.

Zwammy heeft natuurlijk wel ervaring, die is vaak genoeg in Rotterdam geweest. Vooral de lucht kwaliteit in Rotterdam was die keren niet goed. Zeker niet in de pub.
 

erka

Well-known member
Zwammy heeft natuurlijk wel ervaring, die is vaak genoeg in Rotterdam geweest. Vooral de lucht kwaliteit in Rotterdam was die keren niet goed. Zeker niet in de pub.

De milieumaatregelen als gevolg daarvan zijn nog steeds van kracht.
 

gevegt

Well-known member
Op dit moment is er op Radio 1 een uitzending over spiegelogie. Een aanrader voor velen hier.
 
Bovenaan