Binnenlands nieuws

zwammy

Well-known member
Oh, ik word hier zo week van. Hadden gewoon mn eigen jong kennen zijn. Hippie iets minder veroordelend voordat de feiten bekend zijn aub.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Moet wel een flinke bakfiets zijn geweest als daar 5 kinderen in passen.

Ik dacht ook dat de grens vier was. Misschien zat er ook nog eentje achterop. Daarnaast zouden er al andere kinderen zijn weggebracht. Al met al een verhaal met veel vraagtekens.
 

Joost

Well-known member
Oh, ik word hier zo week van. Hadden gewoon mn eigen jong kennen zijn. Hippie iets minder veroordelend voordat de feiten bekend zijn aub.

Ik lees nu dat de bakfiets op hol geslagen was, de medewerker door de slagboom van de fiets geslagen is en de bakfiets recht op trein af ging.

Het zou gaan om drie kinderen uit 1 gezin. De begeleidster heeft in een ultieme poging geprobeerd de kinderen te redden en is daarbij beide benen kwijtgeraakt. Maar dat is nog onbevestigd.

Pff wat een verhaal.
 
Laatst bewerkt:

Pascallovic

Well-known member
Je kan je ook gewoon niet voorstellen dat een medewerker van de opvang een risico zou nemen met 5 kinderen van een ander bij zich. Dat zo'n ding dan op hol slaat, met dit als gevolg. Echt heel verschrikkelijk.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Binnenlands nieuws

Hoe slaat een bakfiets op hol?

Inmiddels is de meerderheid van de bakfietsen minimaal met trapondersteuning. Alles wat elektrisch is kan mogelijk ongewenst doorgaan. Kan ook de onhandigheid van de bestuurster zijn geweest natuurlijk.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Binnenlands nieuws

Daarnaast zie je de postbodes met volledig elektrische karren gaan, dus wellicht had ze er wel zo eentje. Het fiets element is soms ver te zoeken. Snorfietsen lijken tegenwoordig vaak ook op scooters.
 

Pascallovic

Well-known member
Daarnaast zie je de postbodes met volledig elektrische karren gaan, dus wellicht had ze er wel zo eentje. Het fiets element is soms ver te zoeken. Snorfietsen lijken tegenwoordig vaak ook op scooters.
Als er meer dan 5 kinderen in kunnen (Ze had er volgens de verhalen immers al minimaal eentje afgezet bij een school), dan zal het inderdaad wel volledig elektrisch zijn. Dat trap je immers niet zomaar in gang, zelfs niet met trapondersteuning.
 

Janssen

Well-known member
electric-carg-bike-oss-stint-kids.jpg


Zoiets was het blijkbaar.
 
Bovenaan