Binnenlands nieuws

zwammy

Well-known member
Kreeg net een mail dat onze opvang gelijk alle electrische fietsen binnenhoud tot er meer duidelijk is wat er precies gebeurt is.
 

Wigboldus

Well-known member
Die "Stints" rijden hier ook overal rond. Bij mijn vrouw op haar werk hebben ze die ook, maar ze rijd er "gelukkig" niet mee. Je moet zo'n ding wel ff goed doorhebben vooral je er goed mee kan rijden zei ze.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik lees nu dat de bakfiets op hol geslagen was, de medewerker door de slagboom van de fiets geslagen is en de bakfiets recht op trein af ging.

Het zou gaan om drie kinderen uit 1 gezin. De begeleidster heeft in een ultieme poging geprobeerd de kinderen te redden en is daarbij beide benen kwijtgeraakt. Maar dat is nog onbevestigd.

Pff wat een verhaal.

Dit is echt vreselijk. Een ongeluk met zeer ernstige gevolgen. De hele ochtend spoken de diverse betrokkenen al door mijn hoofd. De ultieme hel voor allemaal.
 

De Wolf

Well-known member
Die "Stints" rijden hier ook overal rond. Bij mijn vrouw op haar werk hebben ze die ook, maar ze rijd er "gelukkig" niet mee. Je moet zo'n ding wel ff goed doorhebben vooral je er goed mee kan rijden zei ze.

Voor dit ding heb je helemaal niet een rijbewijs nodig. Eigenlijk zou dat voor alles met een motor en wielen moeten gelden met eventueel een speciale training voor bijvoorbeeld dit soort dingen. Heb dit jaar een auto met automaat gekocht en ook daarvoor heb ik ook even een rondje gereden met de dealer.
 

JMD

Well-known member
Als ik die advocaat zo hoor staat Jos Brech binnen de kortste keren weer buiten.

Maar stel nou dat Jos Brech inderdaad onschuldig is. Dan zou het OM en Peterrrrrrrr R de Vries toch echt flink voor lul staan...
(niet dat ik in zijn onschuld geloof, maar toch als overpeinzing...)
 

Joost

Well-known member
Als ik die advocaat zo hoor staat Jos Brech binnen de kortste keren weer buiten.

Het OM verklaarde dan weer precies wat anders, die hadden het over een daderspoor.

De zaak is veel te complex om zo te kunnen beoordelen, ik ben wel benieuwd naar de rechtzaak.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Helder verhaal van de advocaat. Ik vrees dat hij wel gelijk heeft. Ik geloof niet in de onschuld van Jos Brech. Anders laat je je moeder niet op haar sterfbed achter en sla je op de vlucht. Maar wat precies de schuld is, dat kan waarschijnlijk niet bewezen worden.
 

MWLC

Well-known member
Vier doden bij een woningbrand zou ik niet lekker willen noemen.

Ik bedoel 8 doden in 3 dagen,dat het wel lijkt of deze maand een rampmaand aan het worden is. Dat je denkt dat ik het zo lekker vind gaan,vind ik zacht gezegd een beetje raar.
 

DeMaster

Active member
Kansloze reactie, zeker die afbeelding die je daar nog bij plaatst:confused:
Het is allemaal al triest genoeg, zeker wat er in Oss gebeurd is.
 

MWLC

Well-known member
Mijn hemel zeg. Het is nog vroeg zullen we maar zeggen. Ik zeg gvd nergens dat ik het leuk/mooi vind,maar goed.
 
Bovenaan