Binnenlands nieuws

zwammy

Well-known member
Peter is het met de rechter eens, dan weet je genoeg. Sjw blijven wel angstvallig stil in deze zaak.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Binnenlands nieuws

Springt iedereen nu ook op de bres of geld dat alleen voor zielige kindjes?

In dit geval is er schijnbaar een kind wat de kans moet krijgen om hier geboren te worden en te nestelen om jaren later aan te schuiven in de TV shows. Een beetje visionair begint alvast.
 

Pascallovic

Well-known member
Verschrikkelijk inderdaad. Ben benieuwd hoe dit kan. Werkte de bewaakte overgang niet, deed ie het wel maar werd ie genegeerd of was het een ongeluk waarbij ze de kinderen niet op tijd eruit kon krijgen.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ja, het is onwaarschijnlijk. Je zal het de ouders moeten vertellen zeg. Dat die hippe gastouder je kind heeft vermoord
 

Max

Administrator
Forumleiding
Binnenlands nieuws

5 kinderen zijn er in totaal bij betrokken. Zou al redelijk bijzonder zijn als dat van 1 ouder is.

Klopt. Toevallig begin augustus bij een klant geweest die die maand kind nummer vijf zou krijgen. Bij mijn oudste zus staat de teller op vier. Maar verder hoor je zelden dergelijke aantallen.

Maar gezien het om een kinderdagverblijf gaat, lijkt mij het onwaarschijnlijk dat het om eigen kinderen zal gaan.
 

Pascallovic

Well-known member
Ja, het is onwaarschijnlijk. Je zal het de ouders moeten vertellen zeg. Dat die hippe gastouder je kind heeft vermoord

Als het een ongelukkige samenloop van omstandigheden is, vind ik de term 'vermoord' niet passend. Als zo'n fiets klem komt te zitten tussen het spoor en de bomen gaan meteen naar beneden. Dan ga je het gewoon niet meer redden om er 5 uit te halen en kan ze er niet zoveel aan doen. Als ze haast had en risico nam door nog even snel er tussendoor te gaan heb je alweer een ander verhaal.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wie weet was er een storing met de spoorbomen. Daarnaast zitten die kinderen in de bakfiets vaak vast in een riempje. Het zijn allemaal baby?s, dreumissen of peuters. Er kan van alles zijn gebeurd.

Wat op dit moment de feiten zijn is dat er vier jonge kinderen zijn overleden, een kind zwaar gewond is en een medewerker zwaar gewond is.
 
Bovenaan