Binnenlands nieuws

Max

Administrator
Forumleiding
Binnenlands nieuws

Dader is al lang dood natuurlijk.

Ik zie bij het AD een lijstje van de verdachten door de jaren heen. Daar zijn er idd al een aantal van overleden.

Het zou in elk geval fijn zijn als er daadwerkelijk duidelijkheid is.

Dat sowieso. Zijn helaas nog veel meer van nooit opgeloste moordzaken, maar dit is wel eentje die het meest de media heeft gehaald.
 

SanMark.

Well-known member
Ik zie bij het AD een lijstje van de verdachten door de jaren heen. Daar zijn er idd al een aantal van overleden.



Dat sowieso. Zijn helaas nog veel meer van nooit opgeloste moordzaken, maar dit is wel eentje die het meest de media heeft gehaald.

Lijkt mij dat het iemand is die nog nooit eerder in beeld is geweest. Dna van al die oude verdachten is wel bekend.
 

Pascallovic

Well-known member
Ze zoeken een inmiddels 55 jarige man. Hij is naar het buitenland vertrokken en in april 2018 als vermist opgegeven. Hij heeft niet aan het DNA-onderzoek meegewerkt, maar door die vermissingszaak hebben ze wel een match verkregen met de sporen die op de kleding van Nicky gevonden zijn. Er is geen sprake van verjaring omdat de man voor de verjaringstermijn in beeld is gekomen en zou zijn aangehouden als ze hem hadden kunnen vinden.
 

Mario

Well-known member
Ze zoeken een inmiddels 55 jarige man. Hij is naar het buitenland vertrokken en in april 2018 als vermist opgegeven. Hij heeft niet aan het DNA-onderzoek meegewerkt, maar door die vermissingszaak hebben ze wel een match verkregen met de sporen die op de kleding van Nicky gevonden zijn. Er is geen sprake van verjaring omdat de man voor de verjaringstermijn in beeld is gekomen en zou zijn aangehouden als ze hem hadden kunnen vinden.

... of ge?migreerd.

Dat dus ... en dan is het ook nog de vraag of ze hem ?berhaupt ooit gaan vinden.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Jos Brech, wie heeft 'm gezien...

Survival expert, scouting gedaan. Succes met vinden
 

Pascallovic

Well-known member
Uiteraard, die is niet vermist, maar die wist hoe laat het was.

Hoelang moeten/mogen vliegvelden hun registreerde passagiers bewaren?
Als ie het vliegtuig had genomen, dan hadden ze dat vast wel geweten inmiddels. Hij staat al een tijdje gesignaleerd.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Je moet het Peterr wel nageven, zo’n verhaal doen kan hij goed.

Peterr is misschien een lul, maar vooral ook een vakman. En als je ziet hoe dankbaar de familieleden van de slachtoffers ook steeds weer naar hem zijn, dan zit er ook echt wel oprechtheid in wat hij doet.
 

Pascallovic

Well-known member
Peterr is misschien een lul, maar vooral ook een vakman. En als je ziet hoe dankbaar de familieleden van de slachtoffers ook steeds weer naar hem zijn, dan zit er ook echt wel oprechtheid in wat hij doet.
In die rol is hij altijd steengoed geweest. Echter ging ie zich daarna als zogenaamd expert op andere gebieden opwerpen en in al die praatprogramma's zitten. Dat vind ik geen succes. Maar zijn programma als misdaadverslaggever was erg sterk en die kracht zie je dan weer vandaag terug in dit verhaal.
 

U.G.

Well-known member
Uiteraard, die is niet vermist, maar die wist hoe laat het was.

Hoelang moeten/mogen vliegvelden hun registreerde passagiers bewaren?

In die tijd waren er helemaal nog geen regels qua registraties doorspelen naar de overheden ed..sterker, in de bus en trein werd er amper geregistreerd.


Het bestaan van verjaringstermijnen heb ik pas nooit begrepen.
 

U.G.

Well-known member
Dat zijn wetten van voor dna onderzoek. Ze gingen er dan vanuit dat iemand na bv 20 jaar geen goede getuigen kon zijn.

Ok. Ik wist niet dat het op de getuigenverklaringen was gestaafd. Dat klinkt op zich logisch.


Maar als je als dader nou ernstig met je geweten zat waardoor je jezelf ging aangeven, maar dan na 20 jaar....na bijv. een ontvoering oid ? No pasa nada :eek:
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
In die tijd waren er helemaal nog geen regels qua registraties doorspelen naar de overheden ed..sterker, in de bus en trein werd er amper geregistreerd.


Het bestaan van verjaringstermijnen heb ik pas nooit begrepen.

Ik heb het over de vluchten sinds afgelopen maart, toen hij 'vermist' werd. Hij zal toch ergens een vlieg- of treinticket geboekt hebben. Hopelijk
 
Bovenaan