Binnenlands nieuws

erka

Well-known member
GroenLinks heeft 10 van de 45 zetels, dat is nog geen kwart van de Amsterdammers die daar op heeft gestemd. Is weliswaar de grootste partij, maar nog nooit was een grootste partij zo klein.

Zo'n Tirza de Fockert is precies de reden waarom ik nooit op Groen Links zal stemmen. Het Groene spreekt me erg aan maar het Linkse......zo onwaarschijnlijk naief.
En aangezien ik ook wel klaar ben met D66 wordt het nu toch wel een lastige puzzel.

Iets groens zonder dat linksige graag.
 

SanMark.

Well-known member
Zo'n Tirza de Fockert is precies de reden waarom ik nooit op Groen Links zal stemmen. Het Groene spreekt me erg aan maar het Linkse......zo onwaarschijnlijk naief.
En aangezien ik ook wel klaar ben met D66 wordt het nu toch wel een lastige puzzel.

Iets groens zonder dat linksige graag.


Ze moet lekker een paar keer meegaan op zo'n boot als vluchteling tussen de rest van de gelukszoekers. Benieuwd hoe ze er dan over denkt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zo'n Tirza de Fockert is precies de reden waarom ik nooit op Groen Links zal stemmen. Het Groene spreekt me erg aan maar het Linkse......zo onwaarschijnlijk naief.
En aangezien ik ook wel klaar ben met D66 wordt het nu toch wel een lastige puzzel.

Iets groens zonder dat linksige graag.

In Amsterdam is D66 praktisch gefuseerd met GroenLinks.
 

zwammy

Well-known member
Ze moet lekker een paar keer meegaan op zo'n boot als vluchteling tussen de rest van de gelukszoekers. Benieuwd hoe ze er dan over denkt.

Kom, kom. Als je besluit om op zo'n boot te stappen om naar Europa te komen is het wel degelijk hartverscheurend thuis en ben je echt niet op zoek naar geld.
 

SanMark.

Well-known member
Kom, kom. Als je besluit om op zo'n boot te stappen om naar Europa te komen is het wel degelijk hartverscheurend thuis en ben je echt niet op zoek naar geld.

Denk eerder dat de ogen dan geopend worden met wat voor geweld verkrachting en intimidatie, ze onderweg te maken krijgen. En dat ze dan wel even verder nadenkt of zulke mensen in onze samenleving thuis horen.
 

Maasveld

Well-known member
Zo'n Tirza de Fockert is precies de reden waarom ik nooit op Groen Links zal stemmen. Het Groene spreekt me erg aan maar het Linkse......zo onwaarschijnlijk naief.
En aangezien ik ook wel klaar ben met D66 wordt het nu toch wel een lastige puzzel.

Iets groens zonder dat linksige graag.
CU?
 

De Wolf

Well-known member
Sjonge, zelfs bij een van de allergrootste bijzondere optredens ter wereld kan het niet zonder, hahaha.

Geloof dat er zoveel Groningers op de trein naar het beloofde land waren gestapt waardoor de trein de Friese stations oversloeg. Hier op noord ingestapt op de trein vanuit Leeuwarden want de andere kant op was vol. Deuren gingen in Mantgum ook niet open.
 

De Wolf

Well-known member
De bouwvak in het zuiden is al een week voorbij. Het noorden heeft nog een week.
Overigens rijden er zelfs Limburgse treinen in het noorden.
 

De Wolf

Well-known member
In Sloten zijn er toch een paar het water in gesprongen

photo6035309468092312798.jpg


Zelf vanochtend met hem meegelopen. Echt een geweldige sfeer in de stad.
 

Maasveld

Well-known member
Om 12.00 uur is er een persconferentie over de zaak Nicky Verstappen. De politie schijnt een grote doorbraak te hebben gedaan.
 
Bovenaan