GroenLinks heeft 10 van de 45 zetels, dat is nog geen kwart van de Amsterdammers die daar op heeft gestemd. Is weliswaar de grootste partij, maar nog nooit was een grootste partij zo klein.
Zo'n Tirza de Fockert is precies de reden waarom ik nooit op Groen Links zal stemmen. Het Groene spreekt me erg aan maar het Linkse......zo onwaarschijnlijk naief.
En aangezien ik ook wel klaar ben met D66 wordt het nu toch wel een lastige puzzel.
Iets groens zonder dat linksige graag.
Zo'n Tirza de Fockert is precies de reden waarom ik nooit op Groen Links zal stemmen. Het Groene spreekt me erg aan maar het Linkse......zo onwaarschijnlijk naief.
En aangezien ik ook wel klaar ben met D66 wordt het nu toch wel een lastige puzzel.
Ze moet lekker een paar keer meegaan op zo'n boot als vluchteling tussen de rest van de gelukszoekers. Benieuwd hoe ze er dan over denkt.
Kom, kom. Als je besluit om op zo'n boot te stappen om naar Europa te komen is het wel degelijk hartverscheurend thuis en ben je echt niet op zoek naar geld.
Sterker nog. Op die boot komen kost geld.Kom, kom. Als je besluit om op zo'n boot te stappen om naar Europa te komen is het wel degelijk hartverscheurend thuis en ben je echt niet op zoek naar geld.
CU?Zo'n Tirza de Fockert is precies de reden waarom ik nooit op Groen Links zal stemmen. Het Groene spreekt me erg aan maar het Linkse......zo onwaarschijnlijk naief.
Sjonge, zelfs bij een van de allergrootste bijzondere optredens ter wereld kan het niet zonder, hahaha.
Hoeven ze daar niet te werken?
Die gaan meestal naar Duitsland.