Binnenlands nieuws

JMD

Well-known member
Schiphol ligt plat vanwege een storing bij de luchtverkeersleiding.
Dat is al de 2e keer in korte tijd dat Schiphol helemaal plat ligt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Binnenlands nieuws

Ook weer een bekend trucje. Als je er niet uitkomt maar jammeren dat men on topic moet. Volgens mij ben jij een echte Amsterdammer.
 

Maasveld

Well-known member
Het kan mij dus niet zoveel boeien of je mij Amsterdammer, Horinees, Ajacied, Westfries, provinciaal of boertje noemt. Maar ik snap ook niet precies waarop ik trots zou moeten zijn als ik wel Amsterdammer zou zijn.

Er zijn toch wel genoeg dingen te noemen waar je trots op zou kunnen zijn?
 

Janssen

Well-known member
Amsterdam is toch ??n groot multicultureel feest onder toezicht van Femke Halsema? Als je daar nog niet trots op bent.
 

Janssen

Well-known member
Of zoals Joost zegt. Vla .

590a81825e1c5712914501ab2a9d21cc.jpg
 

ElSimao

Active member
Maar hij heeft wel gelijk. Gisteren deed je het ook al toen je er niet uit kwam, nadat je notabene zelf de discussie gestart was en er antwoord werd gegeven op jouw vragen.

Ik stopte met de discussie omdat het geen zin had. Je wilde maar niet toegeven dat je geen gelijk had.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik stopte met de discussie omdat het geen zin had. Je wilde maar niet toegeven dat je geen gelijk had.
Nu zijn er hier heel weinig discussies die zin hebben en ergens naartoe gaan. Dat had je zelf ook wel kunnen bedenken toen je de non-discussie opstartte. Een beetje zoals de discussie over 'echte' Amsterdammers. Dat het nergens over gaat kun je ook zelf bedenken. Maar toch start je hem. Welke uitkomst had jij verwacht?
 
Bovenaan