Binnenlands nieuws

zwammy

Well-known member
Het gaat goed in de lieve stad. We zien dat het thee drinken van de laatste 20 jaar zijn vruchten begint af te werpen :duim:
 

Max

Administrator
Forumleiding
Halsema heeft in die zin een heerlijke start. Tot dusver valt er weinig op haar aan te merken. Behalve dat ze net als de rest van de inwoners van Amsterdam door rood fietst.
 

zwammy

Well-known member
Als Halsema de beste burgemeester ooit word kan ze nog niet het faalbeleid van de vorige 20 jaar goedmaken.
 

erka

Well-known member
Het is een beeeeeeeeeeeetje druk in Leeuwarden vandaag ivm de Reuzen uit Nantes.
Er is weer eens wat te doen in het dorp :)

DkyhtUXXgAAD6sn.jpg


pickedImage.jpg


DkytFH9X4AAKpnb.jpg


foto's van twitter en dvhn.
 
Laatst bewerkt:

zwammy

Well-known member
Pendeldienstje Libi? Amsterdam stelt Groen links raadslid voor. Ik zie eerlijk gezegd niet wat daar mee mis is :duim:
 

SanMark.

Well-known member
Pendeldienstje Libi? Amsterdam stelt Groen links raadslid voor. Ik zie eerlijk gezegd niet wat daar mee mis is :duim:

Met zulke bestuurders heb je geen vijanden nodig.

Ook als Den Haag tegen is, moeten ze welkom zijn. Kun je zulke partijen niet afzetten ? Dit neigt naar landverraad.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Met zulke bestuurders heb je geen vijanden nodig.

Ook als Den Haag tegen is, moeten ze welkom zijn. Kun je zulke partijen niet afzetten ? Dit neigt naar landverraad.

Ze denken boven de wet te staan. Ze zullen over grondgebied onder de invloed van Den Haag moeten om Amsterdam te bereiken.
 

ElSimao

Active member
Kunnen we misschien in staat van oorlog komen ?

Want dan mag je landverraders gewoon doodschieten.

Dat is natuurlijk wat aan de extreme kant, maar ik snap het ook niet. Je ziet wat die migranten teweeg brengen en toch zijn sommigen vastberaden er nog meer van binnen te halen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Binnenlands nieuws

Ze hebben er zelf op gestemd :heinz:

GroenLinks heeft 10 van de 45 zetels, dat is nog geen kwart van de Amsterdammers die daar op heeft gestemd. Is weliswaar de grootste partij, maar nog nooit was een grootste partij zo klein.
 
Bovenaan