Kan iemand even een dagsamenvatting maken?
Ah, een VVSB'er. :cab:
Lul...Als we de bollenstreek nu gewoon laten afdrijven is alles opgelost.
Eens dat ze hun poot stijf moeten houden naar de beloften. Denk dat weinigen daarmee oneens zijn. Maar ik denk dat je de zaterdag gewoon moet laten kiezen, wil je van de beloften af, oke, maar dan compleet gemengd en ook op zondag. Ben benieuwd wat ze dan zouden doen.VoZ schrijft ook weer over de beloften:
http://www.voetbalopzaterdag.com/nieuws/9967/Kwestie_van_poot_stijf_houden_nu
Dit zou kunnen inderdaad. Vorig jaar is men overgestapt op 34 duels. (18 ploegen) Nu de beloften misschien verdwijnen zou je kunnen navragen of 34 teveel is of genoeg, of dat je terugwil naar 30.Ga toch nog een poging ondernemen. Wie kan hier nu niet voor zijn? Persoonlijk ben ik ook van mening dat 30 speelrondes zat is in het amateurvoetbal in plaats van 34. Niet heel erg belangrijk, maar het zijn en blijven amateurs, 34 wedstrijden is echt veel.
Je begon zo goed... Wat geeft je de arrogantie te denken dat de zondag naar zaterdag moet komen? Is dat omdat jullie denken door God gezonden te zijn?En wat mij betreft - om toch nog een klein beetje open te staan voor de zondag - mogen er nu zondagclubs opstaan die zeggen, oke, wij willen naar de zaterdag om half 3-3 uur. Dan mogen ze van mij part ruilen. Ze krijgen daarvoor een keer de kans.
He ja, laten we het zo houden zoals het altijd geweest is. Voor de Christen is dat ook de droom natuurlijk. Iedereen onder de plak bij de dominee. Jij hebt het vanuit je gesloten gemeenschap misschien niet door, maar de wereld om je heen is in de afgelopen 50 jaar ge?volueerd. In sommige gevallen niet in de goede richting, dat zal ik echt niet ontkennen (want sommige kerkelijke waarden kan ik me heel erg in vinden (bv gezin als hoeksteen van de samenleving)), maar in heel veel gevallen wel in de goede richting. Dat jou vanaf de preek hel en verdoemenis wordt gepredikt en dat het 'buiten' ??n Sodom en Gomorra is, wil niet zeggen dat dat daadwerkelijk zo is.Simpel en zo krijg je prachtige competities. Iedereen blij, behalve degenen die per se willen veranderen.
De zaterdagploegen zijn door God gezonden en de zondagclubs zijn de duivel.Kan iemand even een dagsamenvatting maken?
Lijkt me sterk, want dat is een zondagclub... Dat is het zelfdenkende deel van de Bollenstreek (net als Hillegom natuurlijk ), de rest loopt achter de dominee aan.
Nieuweling Niels post net als gisteren agressief, maar vindt dat de overige leden op de man spelen.
Dan zal het je verbazen dat ik bij mijn huidige school werk omdat de rector mij gebeld heeft of ik op zijn school wilde komen werken. (ik had al 4 jaar met hem samengewerkt op een andere school) Heb voor deze baan geen sollicitatiegesprek hoeven voeren, ik werd gevraagd. Ik ben van de zomer gewisseld van school. Toen ik in oktober even terug was op mijn oude school had ik in no-time 40 oud-leerlingen om me heen die allemaal wilden dat ik weer terugkwam om hen les te geven.Jij hoort niet in een voorbeeldfunctie, duidelijk.
Lul...
Niet de hele Bollenstreek is Christelijk hoor. Er zijn ook delen waar het leuk wonen is. (en dat laatste citaat heb ik dan even van Herman Finkers gejat, die ooit eenzelfde opmerking maakte over Twente)
:duim:Als wiskundedocent zul je toch moeten weten dat je altijd rekening moet houden met een foutmarge.
In TalpaTalk is dit zo Grappig!mg:mg:mg:mg:: Dit dus.
Dan zal het je verbazen dat ik bij mijn huidige school werk omdat de rector mij gebeld heeft of ik op zijn school wilde komen werken. (ik had al 4 jaar met hem samengewerkt op een andere school) Heb voor deze baan geen sollicitatiegesprek hoeven voeren, ik werd gevraagd. Ik ben van de zomer gewisseld van school. Toen ik in oktober even terug was op mijn oude school had ik in no-time 40 oud-leerlingen om me heen die allemaal wilden dat ik weer terugkwam om hen les te geven.
Nu jij weer.
En verder zullen er ongetwijfeld leerlingen een hekel aan me hebben. Als je er 200 in je klassen hebt is dat gewoon zo. Maar er zijn er ook zat die me heel aardig vinden en goed les vinden geven. En verder ben ik liever een niet aardig gevonden docent die goed lesgeeft dan een aardige docent die niet goed lesgeeft. Ik hoef geen vrienden met mijn leerlingen te zijn, ik ben hun docent.
Als VWO-leerling heb je kritisch leren nadenken (als het goed is). Jammer dat je dat in de kerk weer wordt afgeleerd.
Het totaal aantal wedstrijden voor de clubs is trouwens niet omhoog gegaan. Want voor de verhoging naar 34 competitiewedstrijden speelden die clubs ook nog in de districtsbeker, waar ze als hoogste divisie vaak heel ver kwamen.Dit zou kunnen inderdaad. Vorig jaar is men overgestapt op 34 duels. (18 ploegen) Nu de beloften misschien verdwijnen zou je kunnen navragen of 34 teveel is of genoeg, of dat je terugwil naar 30.
Het totaal aantal wedstrijden voor de clubs is trouwens niet omhoog gegaan. Want voor de verhoging naar 34 competitiewedstrijden speelden die clubs ook nog in de districtsbeker, waar ze als hoogste divisie vaak heel ver kwamen.
34 wedstrijden bij de semi profs is een prima aantal.