Dan zal het je verbazen dat ik bij mijn huidige school werk omdat de rector mij gebeld heeft of ik op zijn school wilde komen werken. (ik had al 4 jaar met hem samengewerkt op een andere school) Heb voor deze baan geen sollicitatiegesprek hoeven voeren, ik werd gevraagd. Ik ben van de zomer gewisseld van school. Toen ik in oktober even terug was op mijn oude school had ik in no-time 40 oud-leerlingen om me heen die allemaal wilden dat ik weer terugkwam om hen les te geven.
Nu jij weer.
En verder zullen er ongetwijfeld leerlingen een hekel aan me hebben. Als je er 200 in je klassen hebt is dat gewoon zo. Maar er zijn er ook zat die me heel aardig vinden en goed les vinden geven. En verder ben ik liever een niet aardig gevonden docent die goed lesgeeft dan een aardige docent die niet goed lesgeeft. Ik hoef geen vrienden met mijn leerlingen te zijn, ik ben hun docent.
Als VWO-leerling heb je kritisch leren nadenken (als het goed is). Jammer dat je dat in de kerk weer wordt afgeleerd.
Kritisch leren nadenken, jazeker. Dat blijkt niet uit jouw reactie, terwijl jij toch minimaal een hbo-opleiding moet hebben afgerond. Sta er nog steeds van te kijken.
Hahaha en laat me toch niet lachen, geen sollicitatiegesprek hoeven te voeren.
mg:
mg:
mg: Ja, wiskunde, dat is het grootste tekortvak op een middelbare school.
mg: Zelfs ik kan als wiskundedocent aan de bak, omdat ze niemand kunnen vinden, hahaha. Ik had je nog weleens willen spreken als jij geschiedenis zou geven. Dan had je nooit aan de bak gekomen met je asociale gedrag. Maar op internet is alles makkelijker, h?? Even je ei kwijt na al die klierende koters in een klas.
En over kritisch nadenken: er zijn zat mensen die de kerk verlaten, omdat zij denken het beter te weten. Ik denk zeker ook na. Als ik het niet eens had geweest met de leer van de kerk, dan had ik allang 'ajuu paraplu' gezegd. Dat heb ik dus niet gedaan, omdat ik mijn verstand heb gebruikt en iedereen gebruikt dat blijkbaar anders. Jij schijnt je echt niet in mensen in te kunnen leven, heb je Asperger? Oh nee, dat kan niet, dat is voor mensen met een hogere intelligentie dan normaal.
Sjongejonge, wat daalt het niveau weer als jij om de hoek komt. En ik ga er nog in mee, ook. STOM!