Beloftenteams in de piramide

Unregistere

Well-known member
De ASWH-fan ken ik nog wel uit het verleden, met goede herinneringen en een objectief verhaal altijd.

Tja, HBS, Westlandia en Quick natuurlijk prima, zeker als je kijkt naar Scheveningen. Maar dan bekijk je de indeling nog eens goed en dan staan er toch weer clubs tussen als Rosmalen, Cuijk, EVV, UNA, Blauw Geel en wat heb je nog meer in die richting? Liever dan ACV, Sneek en Harkema, want die afstanden zijn nauwelijks groter. Dan gaat een Spakenburg naar de Derde Divisie Noord en we krijgen er zulke clubs voor terug. Nou, nee, bedankt.

Helder verhaal. Heb zelf het gevoel dat het niet heel erg veel zal uitmaken, maar dat komt ook wel een beetje door de geografische positie van ASWH. Spakenburg is natuurlijk wel de club die na Quick Boys de meeste supporters meeneemt in de derde divisie zaterdag, dus dat zal dan enige invloed hebben op het gemiddelde. De rest niet echt, denk ik.

De Groene Scout

Well-known member
Ben jij ziek geworden vandaag? Ik zeg toch al de hele tijd dat ik alles bij het 'oude' wil houden en helemaal geen mix van zaterdag en zondag wil? Het heette trouwens toenmaals Topklasse en geen Hoofdklasse, dat was daarvoor nog. Helemaal niets vernieuwends, nee, maar m.i. wel de beste (minst niet-geprefereerde) oplossing.

Waarom zeg je dan dat je even moest puzzelen. Is niks geen gepuzzel aan hoor.

N

Niels5596

Guest
Waarom zeg je dan dat je even moest puzzelen. Is niks geen gepuzzel aan hoor.

Ik had het over het gepuzzel over een Tweede Divisie Noord en Zuid hoe die eruit zou kunnen gaan zien... het ligt er net aan hoe je die Bollenstreekclubs daarin gaat verdelen, want die kun je niet uit elkaar halen. Ja, kan wel, maar dan krijg je daarover weer gesteggel.

Leuke conclusie dat jij denkt dat ik in Noordwijkerhout woon. Ik laat me door iedereen verrassen wat ze denken. Is niet relevant voor de discussie.

JMD

Well-known member
Als we de bollenstreek nu gewoon laten afdrijven is alles opgelost.
Lul...

Niet de hele Bollenstreek is Christelijk hoor. Er zijn ook delen waar het leuk wonen is. (en dat laatste citaat heb ik dan even van Herman Finkers gejat, die ooit eenzelfde opmerking maakte over Twente)

Eens dat ze hun poot stijf moeten houden naar de beloften. Denk dat weinigen daarmee oneens zijn. Maar ik denk dat je de zaterdag gewoon moet laten kiezen, wil je van de beloften af, oke, maar dan compleet gemengd en ook op zondag. Ben benieuwd wat ze dan zouden doen.

JMD

Well-known member
Ga toch nog een poging ondernemen. Wie kan hier nu niet voor zijn? Persoonlijk ben ik ook van mening dat 30 speelrondes zat is in het amateurvoetbal in plaats van 34. Niet heel erg belangrijk, maar het zijn en blijven amateurs, 34 wedstrijden is echt veel.
Dit zou kunnen inderdaad. Vorig jaar is men overgestapt op 34 duels. (18 ploegen) Nu de beloften misschien verdwijnen zou je kunnen navragen of 34 teveel is of genoeg, of dat je terugwil naar 30.

En wat mij betreft - om toch nog een klein beetje open te staan voor de zondag - mogen er nu zondagclubs opstaan die zeggen, oke, wij willen naar de zaterdag om half 3-3 uur. Dan mogen ze van mij part ruilen. Ze krijgen daarvoor een keer de kans.
Je begon zo goed... Wat geeft je de arrogantie te denken dat de zondag naar zaterdag moet komen? Is dat omdat jullie denken door God gezonden te zijn?

Simpel en zo krijg je prachtige competities. Iedereen blij, behalve degenen die per se willen veranderen.
He ja, laten we het zo houden zoals het altijd geweest is. Voor de Christen is dat ook de droom natuurlijk. Iedereen onder de plak bij de dominee. Jij hebt het vanuit je gesloten gemeenschap misschien niet door, maar de wereld om je heen is in de afgelopen 50 jaar ge?volueerd. In sommige gevallen niet in de goede richting, dat zal ik echt niet ontkennen (want sommige kerkelijke waarden kan ik me heel erg in vinden (bv gezin als hoeksteen van de samenleving)), maar in heel veel gevallen wel in de goede richting. Dat jou vanaf de preek hel en verdoemenis wordt gepredikt en dat het 'buiten' ??n Sodom en Gomorra is, wil niet zeggen dat dat daadwerkelijk zo is.

N

Niels5596

Guest
Lijkt me sterk, want dat is een zondagclub...;) Dat is het zelfdenkende deel van de Bollenstreek (net als Hillegom natuurlijk :p), de rest loopt achter de dominee aan.

Ik heb medelijden met jouw school ?n jouw leerlingen. Die zullen vast een hekel aan je hebben. Of wil je er misschien over praten omdat je gepest wordt, gezien je buitensporige reacties? Je leert er niet van h?? Jij hoort niet in een voorbeeldfunctie, duidelijk. Nu we toch op de man spelen.

JMD

Well-known member
Jij hoort niet in een voorbeeldfunctie, duidelijk.
Dan zal het je verbazen dat ik bij mijn huidige school werk omdat de rector mij gebeld heeft of ik op zijn school wilde komen werken. (ik had al 4 jaar met hem samengewerkt op een andere school) Heb voor deze baan geen sollicitatiegesprek hoeven voeren, ik werd gevraagd. Ik ben van de zomer gewisseld van school. Toen ik in oktober even terug was op mijn oude school had ik in no-time 40 oud-leerlingen om me heen die allemaal wilden dat ik weer terugkwam om hen les te geven.

Nu jij weer.

En verder zullen er ongetwijfeld leerlingen een hekel aan me hebben. Als je er 200 in je klassen hebt is dat gewoon zo. Maar er zijn er ook zat die me heel aardig vinden en goed les vinden geven. En verder ben ik liever een niet aardig gevonden docent die goed lesgeeft dan een aardige docent die niet goed lesgeeft. Ik hoef geen vrienden met mijn leerlingen te zijn, ik ben hun docent.

Als VWO-leerling heb je kritisch leren nadenken (als het goed is). Jammer dat je dat in de kerk weer wordt afgeleerd.

Maasveld

Well-known member
Lul...

Niet de hele Bollenstreek is Christelijk hoor. Er zijn ook delen waar het leuk wonen is. (en dat laatste citaat heb ik dan even van Herman Finkers gejat, die ooit eenzelfde opmerking maakte over Twente)

Als wiskundedocent zul je toch moeten weten dat je altijd rekening moet houden met een foutmarge.

Max

Administrator
Forumleiding
Wanneer schaffen we dat amateurvoetbal nou af? Zijn het niet godsdienstgekkies, zijn het wel doorgesnoven tokkies.

N

Niels5596

Guest
Dan zal het je verbazen dat ik bij mijn huidige school werk omdat de rector mij gebeld heeft of ik op zijn school wilde komen werken. (ik had al 4 jaar met hem samengewerkt op een andere school) Heb voor deze baan geen sollicitatiegesprek hoeven voeren, ik werd gevraagd. Ik ben van de zomer gewisseld van school. Toen ik in oktober even terug was op mijn oude school had ik in no-time 40 oud-leerlingen om me heen die allemaal wilden dat ik weer terugkwam om hen les te geven.

Nu jij weer.

En verder zullen er ongetwijfeld leerlingen een hekel aan me hebben. Als je er 200 in je klassen hebt is dat gewoon zo. Maar er zijn er ook zat die me heel aardig vinden en goed les vinden geven. En verder ben ik liever een niet aardig gevonden docent die goed lesgeeft dan een aardige docent die niet goed lesgeeft. Ik hoef geen vrienden met mijn leerlingen te zijn, ik ben hun docent.

Als VWO-leerling heb je kritisch leren nadenken (als het goed is). Jammer dat je dat in de kerk weer wordt afgeleerd.

Kritisch leren nadenken, jazeker. Dat blijkt niet uit jouw reactie, terwijl jij toch minimaal een hbo-opleiding moet hebben afgerond. Sta er nog steeds van te kijken.

Hahaha en laat me toch niet lachen, geen sollicitatiegesprek hoeven te voeren. :eek:mg::eek:mg::eek:mg: Ja, wiskunde, dat is het grootste tekortvak op een middelbare school. :eek:mg: Zelfs ik kan als wiskundedocent aan de bak, omdat ze niemand kunnen vinden, hahaha. Ik had je nog weleens willen spreken als jij geschiedenis zou geven. Dan had je nooit aan de bak gekomen met je asociale gedrag. Maar op internet is alles makkelijker, h?? Even je ei kwijt na al die klierende koters in een klas.

En over kritisch nadenken: er zijn zat mensen die de kerk verlaten, omdat zij denken het beter te weten. Ik denk zeker ook na. Als ik het niet eens had geweest met de leer van de kerk, dan had ik allang 'ajuu paraplu' gezegd. Dat heb ik dus niet gedaan, omdat ik mijn verstand heb gebruikt en iedereen gebruikt dat blijkbaar anders. Jij schijnt je echt niet in mensen in te kunnen leven, heb je Asperger? Oh nee, dat kan niet, dat is voor mensen met een hogere intelligentie dan normaal.

Sjongejonge, wat daalt het niveau weer als jij om de hoek komt. En ik ga er nog in mee, ook. STOM!

Laatst bewerkt:
Bovenaan