Beloftenteams in de piramide

bqandy

Well-known member
Blijkbaar wordt de site door Van der Zee wel serieus genomen.

Maar even wat highlights uit het interview.
- Centraal Overleg Hoofdklasse niet betrokken bij opzet piramide.
- Van der Zee geeft aan dat voor zijn aanstelling al veel fout is gegaan met de opzet van de piramide.
- Waarschijnlijk helemaal geen nieuwe beloften meer in piramide
- Van der Zee vraagt zich af waarom sommige profs dat willen. Veel teams (Den Bosch De Graafschap) hebben geen toegevoegde waarde, zegt hij.
- En opvallend. De definitieve indeling 3e divisie is fout gecommuniceerd. Die moet nog komen. Men probeert nog wat, maar het zal toch waarschijnlijk zo blijven.

Is nogal wat. Door het uitgebreide verhaal krijg je ook wel een kijkje in de KNVB keuken.
 

de waan

Well-known member
Ja, het schrijfniveau is belabberd, maar ik vind het toch wel grappig dat zij het voor elkaar krijgen anderhalf uur te spreken met de grote baas en dat die dan ook nog best opmerkelijke dingen zegt.
 

Unnekuukse

Active member
Ja, het schrijfniveau is belabberd, maar ik vind het toch wel grappig dat zij het voor elkaar krijgen anderhalf uur te spreken met de grote baas en dat die dan ook nog best opmerkelijke dingen zegt.

De 'grote baas' was het blijkbaar zat om voortdurend beledigd te worden door deze hobbyist. Dus wat doe je dan: je nodigt hem uit en geeft wat leuke quotes. Gaat zo'n man toch weer zo trots als een hond met zeven lullen naar huis. Dat hij vervolgens andere media gaat benaderen waarom zij niet (zoveel) berichten over dit conflict, is veelzeggend.
 
Laatst bewerkt:

de waan

Well-known member
Ok?, dat heb ik allemaal helemaal gemist. Ik kijk ook nooit op die site, zie alleen heel af en toe een retweetje langskomen met heel veel CAPS!!

Dan is het inderdaad een communicatief slimmigheidje geweest van de KNVB.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als er helemaal geen mogelijkheid meer is om toe te treden, dan wordt dat wel heel erg pijnlijk voor Van Geel. Op velen vlakken het prima gedaan, maar echt totaal warrig beleid in aanloop naar de piramide.
 

Unregistere

Well-known member
De 'grote baas' was het blijkbaar zat om voortdurend beledigd te worden door deze hobbyist. Dus wat doe je dan: je nodigt hem uit en geeft wat leuke quotes. Gaat zo'n man toch weer zo trots als een hond met zeven lullen naar huis. Dat hij vervolgens andere media gaat benaderen waarom zij niet (zoveel) berichten over dit conflict, is veelzeggend.

Kan me inderdaad ook niet echt voorstellen dat ze die site serieus nemen. Die jongen lijkt me wel een voetballiefhebber en hij is heel enthousiast, dat pleit in zijn voordeel. Maar die verhalen zijn niet best natuurlijk, waarbij hij zich vaak ook laat leiden door bepaalde clubs. Meestal haak ik bij het lezen halverwege al af. Dus het is inderdaad zoals jij het voorstelt of Van der Zee is heel erg ijdel. Maar dan neig ik naar het eerste inderdaad.

Maar ontopic: belofteteams spelen gewoon thuis komend seizoen, de regels omtrent de selecties / dispensatiespelers blijven voor komend seizoen onveranderd, de regels omtrent schorsingen worden wel aangepast. Er is nog serieus gesproken met zondagclubs om een jaartje over te stappen, maar omdat de zaterdagclubs daar te weinig in konden / wilden meebewegen, zijn die uiteindelijk afgehaakt. Wel wordt er een financi?le compensatie aangeboden waarover niet onderhandeld kan worden, gebaseerd op twee extra thuiswedstrijden tegen BVO's.

Neem aan dat het programma binnen enkele uren ook wel op de site van de bond zal verschijnen dan.
 
Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Ongetwijfeld ergens in de loop van de dag inderdaad, maar daar heb ik geen info over gekregen.

Wat doe jij precies bij jouw amateurclub? Voorzitter ofzo? (ik weet dat je 'iets' doet bij je amateurclub, maar wat precies weet ik niet).
 

Unregistere

Well-known member
Wat doe jij precies bij jouw amateurclub? Voorzitter ofzo? (ik weet dat je 'iets' doet bij je amateurclub, maar wat precies weet ik niet).

Even in het kort: bestuurslid PR, maar ook materiaalverzorger bij het eerste elftal. En dan uiteraard het nodige redactionele werk voor website, presentatiegids en het (samen met anderen) beheren en bijwerken van social media accounts.

Gelukkig geen voorzitter, dat lijkt me niks. ;)
 

de waan

Well-known member
Kan me inderdaad ook niet echt voorstellen dat ze die site serieus nemen. Die jongen lijkt me wel een voetballiefhebber en hij is heel enthousiast, dat pleit in zijn voordeel. Maar die verhalen zijn niet best natuurlijk, waarbij hij zich vaak ook laat leiden door bepaalde clubs. Meestal haak ik bij het lezen halverwege al af. Dus het is inderdaad zoals jij het voorstelt of Van der Zee is heel erg ijdel. Maar dan neig ik naar het eerste inderdaad.

Maar ontopic: belofteteams spelen gewoon thuis komend seizoen, de regels omtrent de selecties / dispensatiespelers blijven voor komend seizoen onveranderd, de regels omtrent schorsingen worden wel aangepast. Er is nog serieus gesproken met zondagclubs om een jaartje over te stappen, maar omdat de zaterdagclubs daar te weinig in konden / wilden meebewegen, zijn die uiteindelijk afgehaakt. Wel wordt er een financi?le compensatie aangeboden waarover niet onderhandeld kan worden, gebaseerd op twee extra thuiswedstrijden tegen BVO's.

Neem aan dat het programma binnen enkele uren ook wel op de site van de bond zal verschijnen dan.

Prima zo. Was toch nog even bang dat er nog iets aparts uit de hoge hoed zou zijn getoverd.
 

de waan

Well-known member
Normaal gesproken wordt het gepresenteerd op een bijeenkomst bij de KNVB. Dat was dus vorige week ook de bedoeling oorspronkelijk.
 

JMD

Well-known member
Normaal gesproken wordt het gepresenteerd op een bijeenkomst bij de KNVB. Dat was dus vorige week ook de bedoeling oorspronkelijk.

En dan krijg je een blaadje met daarop het programma ofzo? Of gaat er iemand dan dat programma ook echt presenteren? Mag toch hopen van niet...
 

de waan

Well-known member
Nou, het is niet zo dat er een hele show van gemaakt wordt geloof ik. Maar ik ben er zelf nooit bij, Unregistere wel waarschijnlijk.
 
Bovenaan