JMD
Well-known member
Feyenoord de grootste concurrent??Slechte timing, maar goed besluit van AZ. Een trainer die zonder het te melden gaat praten met je grootste concurrent kun je natuurlijk niet laten zitten.
Feyenoord de grootste concurrent??Slechte timing, maar goed besluit van AZ. Een trainer die zonder het te melden gaat praten met je grootste concurrent kun je natuurlijk niet laten zitten.
KloptKan het niet zo zijn dat Slot al getekend heeft en in januari gaat starten bij Feyenoord?
Grappig dat een Feyenoord supporter dit zegt. Volgens mij is het beleid bij Feyenoord al jaren een puinhoop, terwijl het bij AZ al jaren heel goed en rustig is.Waarom zelf benoemde grote club klein in kan zijn. Dit bewijst enkel dat het toch een provincie clubje is.
Ik vind hem een goede trainer, die zich altijd rustig opstelde.Even los van dit, kun je me vertellen wat je van de trainer Slot vindt?
Ja, als je naar de Eredivisie eindstanden kijkt van de afgelopen jaren, dan is Feyenoord de club waar AZ het dichtst in de buurt staat (soms er net boven, soms er net onder).Feyenoord de grootste concurrent??
Op het AZ-fanpage forum is het topic over Feyenoord in ieder geval al omgedoopt in het Anti-010 topic.Ben trouwens wel benieuwd of de AZ-fans nu net zo zuur blijven tegenover Feyenoord als Feyenoorders tegenover Twente en PSV na transfers van Fer en Wijnaldum.
Maar waarom zou Slot anders deze keuze maken?
Ga je dat er weer bij halen. Wat zielig zeg. De KNVB luisterde toen niet, en dus ging AZ het ergens anders proberen. Dat is totaal iets anders.Bijzonder dat Arne naar Feyenoord wil.
Zijn ontslag is nog opvallender. Het komt weinig professioneel over van AZ. Temeer ze daar wel vaker achter iemands rug om praten.
Ga je dat er weer bij halen. Wat zielig zeg. De KNVB luisterde toen niet, en dus ging AZ het ergens anders proberen. Dat is totaal iets anders.
Wat in de Slot-soap aardig is om te benoemen, is hoe AZ hem ooit zelf heeft binnengehaald. Namelijk door hem middenin het seizoen 16/17 te benaderen en contracteren, terwijl hij als co-trainer van Cambuur verwikkeld was in een promotierace. Je zou het opmerkelijk kunnen noemen.