AZ Nieuws topic

Joost

Well-known member
Dus als je stiekem gaat klagen bij de UEFA is dat heel logisch. Maar als je werknemer die praktijken overneemt ontsla je ‘m.
 

ALenstra

Well-known member
Inderdaad best mogelijk dat Dick Advocaat er mee stopt eind deze maand. Ik begrijp overigens dat Arne Slot nog op het trainingsveld stond toen hij te horen kreeg dat hij moest vertrekken.
 

Maasveld

Well-known member
Enkele spelers hebben (anoniem) hun verhaal gedaan bij Telegraaf. Daarin kwam naar voren dat Slot hamerde op een bepaalde gedragscode, waarin o.a. geen plaats is voor transfergeruchten. Deze code heeft hij nu dus zelf geschonden.
 

JFK

Well-known member
Het gaat een groot fiasco worden deze übergehypete Slot bij Feyenoord. Die haalt de Kerst van 2021 niet.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ben trouwens wel benieuwd of de AZ-fans nu net zo zuur blijven tegenover Feyenoord als Feyenoorders tegenover Twente en PSV na transfers van Fer en Wijnaldum.
 

Forza AZ

Well-known member
Waarom zelf benoemde grote club klein in kan zijn. Dit bewijst enkel dat het toch een provincie clubje is.
Grappig dat een Feyenoord supporter dit zegt. Volgens mij is het beleid bij Feyenoord al jaren een puinhoop, terwijl het bij AZ al jaren heel goed en rustig is.
 

Forza AZ

Well-known member
Feyenoord de grootste concurrent??
Ja, als je naar de Eredivisie eindstanden kijkt van de afgelopen jaren, dan is Feyenoord de club waar AZ het dichtst in de buurt staat (soms er net boven, soms er net onder).
AZ heeft dan wel de ambitie om met Ajax en PSV de concurentie aan te gaan, maar die zijn normaal gesproken toch een stuk sterker.
 

Forza AZ

Well-known member
Ben trouwens wel benieuwd of de AZ-fans nu net zo zuur blijven tegenover Feyenoord als Feyenoorders tegenover Twente en PSV na transfers van Fer en Wijnaldum.
Op het AZ-fanpage forum is het topic over Feyenoord in ieder geval al omgedoopt in het Anti-010 topic. ;)
 

ALenstra

Well-known member
Ik begrijp van fr-fans.nl dat Arne Slot een contract tot 2022 had. Maar nu hij ontslagen is zou dat Feyenoord een afkoopsom schelen.
 

Atreides

Well-known member
Bijzonder dat Arne naar Feyenoord wil.

Zijn ontslag is nog opvallender. Het komt weinig professioneel over van AZ. Temeer ze daar wel vaker achter iemands rug om praten.
 

Forza AZ

Well-known member
Bijzonder dat Arne naar Feyenoord wil.

Zijn ontslag is nog opvallender. Het komt weinig professioneel over van AZ. Temeer ze daar wel vaker achter iemands rug om praten.
Ga je dat er weer bij halen. Wat zielig zeg. De KNVB luisterde toen niet, en dus ging AZ het ergens anders proberen. Dat is totaal iets anders.
 

Atreides

Well-known member
Ga je dat er weer bij halen. Wat zielig zeg. De KNVB luisterde toen niet, en dus ging AZ het ergens anders proberen. Dat is totaal iets anders.

Misschien kun jij je voorstellen dat andere clubs daar weer anders over denken?

Sowieso hebben we met Eenhoorn, Brands, Gerbrands en van Geel dat er wel vaker wat beweging van AZ zit naar de traditionele top drie.

Wat mij betreft lijkt het me sowieso verstandig om te wachten tot de winterstop gelet op de serie van belangrijke wedstrijden die voor de deur staat (in het bijzonder in de Europa). Lijkt nu alsof Huiberts en Eenhoorn in paniek zijn en hun emoties niet in bedwang weten te houden.

Edit; ik zie dat AZ wederom een voorsprong vertieft heeft.
 
Bovenaan