AZ Nieuws topic

Jamel

Administrator
Forumleiding
Heeft AZ Arnesen/Feyenoord iets verweten?

Een beetje:

Huiberts werd pas in laat stadium geïnformeerd vanuit Feyenoord, dat Slot na dit seizoen wil inlijven. "Ik ben door mijn collega (Frank Arnesen, red.) vrijdagavond laat op de hoogte gebracht. Hij heeft mij geprobeerd te bellen", vertelt de AZ-directeur. "Ik had geen behoefte om hem te spreken. Als je het nieuws eerst van de media moet vernemen en je krijgt vervolgens nog iemand aan de telefoon die waarschijnlijk een lulverhaal gaat ophangen... Daar had ik niet zo’n behoefte aan."

Of Huiberts het Feyenoord kwalijk neemt dat Slot zonder te informeren is benaderd? "De vraag is of hij er voor gekozen heeft om het op die manier te doen… Laat ik zo zeggen: ik loop lang genoeg mee in deze wereld om te weten dat sommige dingen niet helemaal gaan zoals ze zouden moeten gaan. Ik probeer het zelf altijd goed te doen en mijn collega’s netjes te informeren, denk ik. Maar goed, misschien waren zij ook wel verrast dat zaken bij hun niet allemaal binnenskamers kunnen blijven."
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Cambuur was overigens wel op de hoogte van het contact tussen AZ en Slot.

Geen goede vergelijking
 

Abubakari

Well-known member
Ik kan me best voorstellen dat AZ niet verder wil met een trainer die volgend jaar bij de concurrent werkt. Als ten Hag in een totale vlaag van verstandsverbijstering en ten gevolge van een heel ernstige psychose bekend maakt dat ie volgend seizoen trainer van PSV wordt kan hij ook gelijk inpakken en wegwezen. Al zal Ajax hem in dat geval wel geestelijke hulp aanbieden.
 
  • Haha
Waarderingen: JFK

Fregge

Well-known member
Ik dacht dat je in je voorbeeld dan ook wel een concurrent zou noemen. Vitesse bijvoorbeeld
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Hahaha, wat een zure sukkels.

Wij zijn AZ en we gaan de top van Nederland (nou ja, zolang we maar boven Ajax eindigen) aanvallen!!!!

Ook AZ: - Ze StElEn OnZe TrAiNeR eN AssIsTenT
 

De Wolf

Well-known member
Zouden ze Martins Indi ook op non-actief zetten mocht hij bij Feyenoord te tekenen voor komend seizoen?
 
Bovenaan