AZ Nieuws topic

Abubakari

Well-known member
Omdat Feyenoord met Ajax en PSV het hoogst haalbare voor een trainer in Nederland is. En wat Marinos zegt zal ook een rol spelen.
 

JMD

Well-known member
Omdat Feyenoord met Ajax en PSV het hoogst haalbare voor een trainer in Nederland is.
Ja, eens. Maar Ajax staat met stip op nummer 1 daarin, en de kans dat hij Ten Hag zou opvolgen was best aanwezig. Waarom daar dan niet op wachten. Ik denk dat van de 'top3' het afbreukrisico als trainer momenteel bij Feyenoord het grootst is.
 

ALenstra

Well-known member
Ik kan me niet voorstellen dat iemand als Arne Slot voor Feyenoord kiest terwijl hij bij de onderhandelingen te horen krijgt dat er geen geld is voor goede spelers. Dus ik denk dat hij bepaalde toezeggingen heeft gekregen.
 

Deathprod

Active member
Volgens mij is het ook al zo goed als rond met die investeerders. Deal van 130 miljoen heb ik een paar weken geleden gelezen.
 

Forza AZ

Well-known member
Slechte timing, maar goed besluit van AZ. Een trainer die zonder het te melden gaat praten met je grootste concurrent kun je natuurlijk niet laten zitten. Want die zal dan niet meer volledig gefocust zijn op AZ.
Dit valt me erg tegen van Slot. Ik vond hem altijd zo'n nette trainer die nooit vreemde uitspraken deed.
 

Bernardo

Well-known member
Slechte timing, maar goed besluit van AZ. Een trainer die zonder het te melden gaat praten met je grootste concurrent kun je natuurlijk niet laten zitten. Want die zal dan niet meer volledig gefocust zijn op AZ.
Dit valt me erg tegen van Slot. Ik vond hem altijd zo'n nette trainer die nooit vreemde uitspraken deed.
En toch ben ik benieuwd hoe dit word opgepakte door de spelersgroep. Lijkt mij echt een trainer die prima in de groep ligt. Qua punten aantal per wedstrijd zelfs de best presterende AZ uit historie.
 

Hankie

Well-known member
Waarom zelf benoemde grote club klein in kan zijn. Dit bewijst enkel dat het toch een provincie clubje is.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Slechte timing, maar goed besluit van AZ. Een trainer die zonder het te melden gaat praten met je grootste concurrent kun je natuurlijk niet laten zitten. Want die zal dan niet meer volledig gefocust zijn op AZ.
Dit valt me erg tegen van Slot. Ik vond hem altijd zo'n nette trainer die nooit vreemde uitspraken deed.

Even los van dit, kun je me vertellen wat je van de trainer Slot vindt?
 

De Groene Scout

Well-known member
Domme zet, die Slot heeft het bij AZ prima neergezet en volgens mij is de groep tevreden. Dan even een kopje koffie drinken en een gesprekje over volgend seizoen met een ander clubje kan dan toch geen kwaad. Ja, hij dat dat beter even kunnen melden, maar een 'foei Arne' was volgens mij ook voldoende geweest.
 
Bovenaan