Marinos
Well-known member
Salaris waarvoor Advocaat daar zit, en Slot dus straks krijgt, zal misschien een veelvoud zijn van wat hij bij AZ opstrijkt?Maar waarom zou Slot anders deze keuze maken?
Salaris waarvoor Advocaat daar zit, en Slot dus straks krijgt, zal misschien een veelvoud zijn van wat hij bij AZ opstrijkt?Maar waarom zou Slot anders deze keuze maken?
Ja, eens. Maar Ajax staat met stip op nummer 1 daarin, en de kans dat hij Ten Hag zou opvolgen was best aanwezig. Waarom daar dan niet op wachten. Ik denk dat van de 'top3' het afbreukrisico als trainer momenteel bij Feyenoord het grootst is.Omdat Feyenoord met Ajax en PSV het hoogst haalbare voor een trainer in Nederland is.
Volgens wie?Ja, eens. Maar Ajax staat met stip op nummer 1 daarin, en de kans dat hij Ten Hag zou opvolgen was best aanwezig.
Eerst zien, dan geloven.Mooi dat de havenbaronnen eindelijk over de brug komen.
En toch ben ik benieuwd hoe dit word opgepakte door de spelersgroep. Lijkt mij echt een trainer die prima in de groep ligt. Qua punten aantal per wedstrijd zelfs de best presterende AZ uit historie.Slechte timing, maar goed besluit van AZ. Een trainer die zonder het te melden gaat praten met je grootste concurrent kun je natuurlijk niet laten zitten. Want die zal dan niet meer volledig gefocust zijn op AZ.
Dit valt me erg tegen van Slot. Ik vond hem altijd zo'n nette trainer die nooit vreemde uitspraken deed.
Geen havenbaronnen.Mooi dat de havenbaronnen eindelijk over de brug komen.
Slechte timing, maar goed besluit van AZ. Een trainer die zonder het te melden gaat praten met je grootste concurrent kun je natuurlijk niet laten zitten. Want die zal dan niet meer volledig gefocust zijn op AZ.
Dit valt me erg tegen van Slot. Ik vond hem altijd zo'n nette trainer die nooit vreemde uitspraken deed.
Gelukkig zijn ze bij de top 3 wel altijd heel volwassen.Waarom zelf benoemde grote club klein in kan zijn. Dit bewijst enkel dat het toch een provincie clubje is.
Nee hoor dat zeker niet dat hoor je mij ook niet zeggen.Gelukkig zijn ze bij de top 3 wel altijd heel volwassen.