Abubakari
Well-known member
Hoe kom je aan die namen?
Gewoon even op de bekende sites kijken.
Welke sites? Ik zie nergens namen genoemd worden.
Ja, de sites van gevegt. En Maasveld.Je zit waarschijnlijk op het verkeerde web.
Hoe kom je aan die namen?
Gewoon even op de bekende sites kijken.
Welke sites? Ik zie nergens namen genoemd worden.
Ja, de sites van gevegt. En Maasveld.Je zit waarschijnlijk op het verkeerde web.
Hij stond tegen Sparta ook al in de basis, dus ik verwacht hem vandaag weer vanaf de start (tenzij hij één van de besmette spelers is).Is het de verwachting dat Karlsson in de basis start vanavond?
Zolang er nog 13 (jeugd)spelers beschikbaar zijn moet er van de UEFA gewoon gespeeld worden. Napoli staat alleen niet te springen om AZ te ontvangen, dus mogelijk zou de wedstrijd op last van de Italiaanse autoriteiten wel eens afgelast kunnen worden.Wedstrijd tegen Napoli mogelijk afgelast?
Dat gebeurt toch ook wekelijks?Meer positief geteste spelers bij de nieuwe testen van gisteren. Nog niet bekend hoeveel. Als ik VVV was zou ik alle spelers ook maar direct laten testen.
Ja, voor iedere wedstrijd moeten alle spelers getest worden.Dat gebeurt toch ook wekelijks?
De vraag is nog even hoeveel basis-spelers daar bij zitten. Boadu is er waarschijnlijk één. Wie hem dan moet vervangen is de vraag, want ook Druijf en waarschijnlijk Evjen en Aboukhlal zitten onder de positief geteste spelers.Volgens VI 13 besmette spelers. Dat is behoorlijk uit de hand gelopen. Dan speel je donderdag ook maar om die wedstrijd gespeeld te hebben.
In beide gevallen zal dat waarschijnlijk een beter resultaat zijn dan wanneer deze 17 gaan voetballen.In het gunstigste geval kan AZ gewoon een reglementaire 3-0 overwinning meepikken. Maar dan moet alles meezitten uiteraard. Een reglementaire 3-0 nederlaag is eveneens mogelijk.
Zoals het nu lijkt, kan AZ op Boadu na z'n normale basis-elftal opstellen.In beide gevallen zal dat waarschijnlijk een beter resultaat zijn dan wanneer deze 17 gaan voetballen.
Van de normale basis is inderdaad alleen Boadu er niet bij. Z'n normale vervangers echter ook niet, dus dat wordt waarschijnlijk Guðmundsson. Hopelijk zijn er niet te veel wissels nodig.Dit is de wedstrijdselectie van AZ. Op zich kun je hier nog wel een prima team van maken, alleen op de bank heb je bijna alleen maar verdedigers.
We hebben 1 positief geval: Joshua John.Meer positief geteste spelers bij de nieuwe testen van gisteren. Nog niet bekend hoeveel. Als ik VVV was zou ik alle spelers ook maar direct laten testen.