AZ Nieuws topic

PES5

Administrator
Forumleiding
De burgemeester van Heerenveen begon al moeilijk te doen over AZ-Groningen, vanwege mogelijke confrontaties tussen Heerenveen en Groningen. Zal dus ook wel geen zin hebben in een paar duizend Antwerp-supporters.

Die heeft zijn lesje gehad tijdens Heerenveen-Skt Pauli
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik begrijp dat FC Twente geen huur rekent voor AZ. Dat is dan wel weer vriendelijk.
 

Unregistere

Well-known member
Vriendelijk, maar commercieel niet handig. ADO heeft er al lekker aan verdiend, toch een concurrent van Twente. Zonde om die centen te laten liggen toch? :p
 

Forza AZ

Well-known member
Ik begrijp dat FC Twente geen huur rekent voor AZ. Dat is dan wel weer vriendelijk.

Dat heeft ADO ook niet gedaan, in tegenstelling tot wat in de media staat. Alleen de extra kosten die ADO moet maken worden doorberekend. De inkomsten die in de media gemeld worden komen (voornamelijk) uit de inkomsten van de catering.
 

Joost

Well-known member
Er worden geen uitsupporters toegestaan bij AZ v Antwerp.

Dat is mijns inziens juist vragen om problemen.
 

RickPSV

Active member
Er worden geen uitsupporters toegestaan bij AZ v Antwerp.

Dat is mijns inziens juist vragen om problemen.

Inderdaad... die komen toch wel. Ik snap ook niet waarom ze niet gewoon in t stadion mogen? Tuurlijk, ze hebben een harde kern. Maar het is niets vergeleken met Utrecht, Twente, PSV, Ajax en Feyenoord hoor.
 

Maasveld

Well-known member
Inderdaad... die komen toch wel. Ik snap ook niet waarom ze niet gewoon in t stadion mogen? Tuurlijk, ze hebben een harde kern. Maar het is niets vergeleken met Utrecht, Twente, PSV, Ajax en Feyenoord hoor.
Ik denk dat je dat behoorlijk onderschat, maar daar zal Kielse wel meer over weten.
 

Joost

Well-known member
Ik denk dat je dat behoorlijk onderschat, maar daar zal Kielse wel meer over weten.

Antwerp zal vast wat vervelende supporters hebben maar die zijn niet in het nieuws geweest de laatste jaren. Wat ze nu doen is gewoon oliedom. Antwerp was met 3000 man in Plzen terwijl er maar 700 een kaart hadden. Denken ze nu werkelijk dat die mannen allemaal thuisblijven donderdag?
 

De Groene Scout

Well-known member
Meest vreemde vind ik nog dat AZ, FC Twente en Gemeente Enschede vooraf niet even overleggen of er nog problemen te verwachten zijn met het organiseren van een dergelijke potje voetbal.
Dan was waarschijnlijk ook niet voor Enschede als speelstad gekozen. Nu geef je richting AZ aan om maar gezellig langs te komen en kom je 3 dagen later met een flinke 'mits'.

Dit gaat op zeker uit de hand lopen; in Enschede zijn ook genoeg druktemakers die een confrontatie met Antwerp hooligans niet uit de weg gaan.
 

erka

Well-known member
Ik vind dit echt volstrekt lachwekkend van de gemeente.

1. Dit bedenk je toch vooraf en niet nadat je het stadion beschikbaar stelt?
2. Alsof Twente niet vaker een risicowedstrijd speelt
3. Ze komen toch wel, alleen maar meer ellende.
 

Joost

Well-known member
Ik denk zelfs dat wanneer dit direct bekend gemaakt was er wel begrip voor de situatie was geweest.
 
Bovenaan