AZ Nieuws topic

Forza AZ

Well-known member
Abe Lenstra Stadion is te lastig voor supporters AZ vanwege de problemen op de Afsluitdijk? Wat is dat voor bullshit? Er zijn wegwerkzaamheden, maar die zijn niet onoverkomelijk.

Dan maar naar Enschede, veel praktischer voor de supporters. :confused:

Twente was de enige die AZ-Antwerp wilde organiseren, dus er was helemaal geen keuze voor AZ.
 

JMD

Well-known member
Ik ben vooral benieuwd waar de duels van AZ tegen Ajax, Feyenoord en PSV gespeeld gaan worden... De eerste keer dat AZ tegen een ploeg uit de traditionele top 3 speelt is pas half december, als het Ajax ontvangt.
 

Bernardo

Well-known member
Het gaat over duels die nog gaan komen. Zie het stuk van Dennis van Bergen.

Voor de meeste wedstrijden zullen ze wel gewoon uitwijken naar Den Haag lijkt mij. Met de wegwerkzaamheden op de Afsluitdijk ben je ook zo meer dan 2 uren onderweg van Alkmaar naar Heerenveen als het tegenzit. Dan lijken mij Utrecht en Arnhem betere opties als Den Haag afhaakt.
 

Forza AZ

Well-known member
Het gaat over duels die nog gaan komen. Zie het stuk van Dennis van Bergen.

Ik had dat stuk niet gelezen. Er stond ook geen link in je post: https://www.feanonline.nl/nieuws/ho...r-az-abe-lenstra-stadion-moeilijk-te-bereiken

Van Bergen zegt dat het Heerenveen-stadion dichterbij is dan het ADO-stadion. Ik zou nog eens een kaart erbij pakken als ik hem was. Naar Den Haag is het 76 km over alleen maar snelwegen. Naar Heerenveen is het 120 km, waarvan het eerste stuk over een tweebaansweg.


Maar jij schreef dat je het raar vond dat AZ in Enschede ging spelen in plaats van in Heerenveen. Dat is in principe ook alleen vanavond omdat er geen andere keus was. Voor de komende Eredivisie-wedstrijden is Enschede geen serieuze optie vanwege de afstand.
 
Laatst bewerkt:

Forza AZ

Well-known member
Was wel apart om gisteren op de plekken van Vak P te staan. Ik weet alleen niet wat de Twente-supporters daar met de stoeltjes hebben gedaan. Wat zijn die smerig zeg. Daar wil je echt niet op zitten.

Resultaat is wat tegenvallend, dus dat wordt nog lastig om de groepsfase te halen.
 

De Groene Scout

Well-known member
Was wel apart om gisteren op de plekken van Vak P te staan. Ik weet alleen niet wat de Twente-supporters daar met de stoeltjes hebben gedaan. Wat zijn die smerig zeg. Daar wil je echt niet op zitten.

In Vak P staan ze de hele wedstrijd en zijn de stoeltjes ervoor om het bier op te zetten.
 

Abubakari

Well-known member
Zulk vies bier is Grolsch toch niet?

Waar wil AZ eigenlijk tegen Ajax gaan spelen? In den Haag zijn Ajax supporters niet welkom, dus ik neem aan dat Ajax niet akkoord gaat met den Haag.
Wat mij betreft is AZ - Ajax in Groningen wel een goed idee.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Echt lekker is Grolsch ook niet. AZ - Ajax in Den Haag zonder uitsupporters. Ik weet niet wat Ajax daar tegen kan doen.
 

Pascallovic

Well-known member
Waarom zouden er geen Ajaxfans welkom zijn bij AZ - Ajax in het ADO-stadion? Naar mijn weten geldt dat verbod alleen voor wedstrijden tussen ADO en Ajax bij de heren. Met een andere wedstrijd moet je weer opnieuw kijken of Ajaxfans wel of niet welkom zijn. De Ajaxvrouwen mogen hun 10 supporters wel gewoon meenemen als ze in het ADO-stadion spelen tegen de ADOvrouwen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
AZ Nieuws topic

Eisen dat er uitsupporters aanwezig mogen zijn.

Dat eisen heeft vorig jaar in ieder geval niet geholpen.

10 supporters? Dat vrouwenvoetbal is rete populair en beter dan het herenvoetbal. Geen nullen vergeten Pascallovic?
 

Abubakari

Well-known member
Waarom zouden er geen Ajaxfans welkom zijn bij AZ - Ajax in het ADO-stadion? Naar mijn weten geldt dat verbod alleen voor wedstrijden tussen ADO en Ajax bij de heren. Met een andere wedstrijd moet je weer opnieuw kijken of Ajaxfans wel of niet welkom zijn. De Ajaxvrouwen mogen hun 10 supporters wel gewoon meenemen als ze in het ADO-stadion spelen tegen de ADOvrouwen.

Wacht maar af, gemeente den Haag gaat dat niet willen.
 

Forza AZ

Well-known member
Dat eisen heeft vorig jaar in ieder geval niet geholpen.

10 supporters? Dat vrouwenvoetbal is rete populair en beter dan het herenvoetbal. Geen nullen vergeten Pascallovic?

Ik zal na het weekend eens berichten hoeveel uitsupporters er zijn van de Ajax-vrouwen. Die spelen zondag namelijk in Alkmaar.
 

De Wolf

Well-known member
Dat is pas op 15 december. Op dit moment is er nog helemaal geen termijn bekend waarop AZ weer in Alkmaar kan spelen. Dus met dit vraagstuk is AZ (waarschijnlijk) nog niet bezig.

Ze kunnen altijd nog een verzoek tot omdraaien doen mocht het stadion bijvoorbeeld in maart wel beschikbaar zijn.
 
Bovenaan