AZ Nieuws topic

leo1949

Well-known member
We kunnen wel het wk daklozenvoetbal in het AZ stadion houden. :duim:
Want 2/3 van het dak wordt gesloopt en zal opnieuw opgebouwd worden.
Ook komen er nog wat andere verbeteringen.
Een van de verbeteringen is dat men wat gaat doen aan de polderpassaatwinden bovenin de tribunes. (gelukkig)
Ook komt er een uitbreiding naar 20.000 bezoekers.
 
Laatst bewerkt:

Forza AZ

Well-known member
Een uitbreiding met jullie aantallen? Merkwaardig.

Voor de thuiswedstrijden tegen Ajax en Feyenoord kun je die extra 3000 kaarten wel gebruiken.

Al is de uitbreiding voornamelijk bedoeld om de supporters dichter op het veld te kunnen laten zitten.
 

Atreides

Well-known member
AZ zou Idrissi verpatsen voor 12 miljoen aan Torino. Lijkt me qua geld een uitstekende deal.

Sportief gezien ben ik heel benieuwd of het geen aderlating zal zijn. Het is te hopen dat ze een vervanger weten te vinden. In Nederland kan ik alleen zo denken aan Labyad die haalbaar en betaalbaar zou kunnen zijn. Al is dat zeker geen echte linksbuiten.
 

Max

Administrator
Forumleiding
AZ Nieuws topic

Mooi bedrag voor Idrissi ja. Alleen dan moet je wel een vervanger kunnen halen. Of men heeft nog iets klaarstaan? Ze hebben geloof ik een paar jonge spelers van PSV overgenomen deze zomer.
 

Atreides

Well-known member
Mooi bedrag voor Idrissi ja. Alleen dan moet je wel een vervanger kunnen halen. Of men heeft nog iets klaarstaan? Ze hebben geloof ik een paar jonge spelers van PSV overgenomen deze zomer.

Ja, dat dan weer wel. Maar dat lijkt me na het vertrek van Maher, Idrissi en Til wel een hele grote gok met van die jonge gappies.
 

Batigoal

Well-known member
Ik denk dat die Felix Correia die ze hebben gehuurd van Man City hem op termijn gaat opvolgen.
 

Forza AZ

Well-known member
AZ speelt tot de winterstop ook in de Eredivisie de thuiswedstrijden in Den Haag. Alleen niet tegen Ajax op 15 december. Daar heeft de burgemeester geen toestemming voor gegeven.

Waar AZ-Ajax dan wel gespeeld wordt is nog niet bekend.
 

Forza AZ

Well-known member
Het is trouwens nog niet zeker dat AZ ook echt tot de winterstop in Den Haag moet spelen. Voorlopig heeft AZ alleen de kaartverkoop voor de wedstrijden tegen Sparta (14 september) en Heracles (29 september) stilgelegd, om die om te zetten naar kaartverkoop voor de vakken in het ADO-stadion.
Voor de volgende thuiswedstrijden is de kaartverkoop nog open.

https://www.nhnieuws.nl/nieuws/2522...-afas-stadion-tot-dan-welkom-bij-ado-den-haag
 
Laatst bewerkt:

Forza AZ

Well-known member
Tegenvaller wat betreft het stadion. Ook het dak van de hoofdtribune is niet veilig gebleken, en dus moet dat ook verwijderd worden.

Daarmee wordt het erg onzeker of AZ in december al weer in Alkmaar kan spelen, wat de planning was tot nu toe. Op 1 december tegen VVV (en eventueel op 18 december als AZ thuis loot in de beker) kan er naar Den Haag worden uitgeweken. Op 15 december tegen Ajax is dat echter geen optie.
 
Bovenaan