AZ Nieuws topic

Max

Administrator
Forumleiding
Zou handig zijn als ze een deel van de ontmoetingen omdraaien eerst AZ uit en dan AZ thuis. Als het al realistisch is dat ze na de winterstop wel weer thuis kunnen spelen uiteraard.
 

JMD

Well-known member
Zou handig zijn als ze een deel van de ontmoetingen omdraaien eerst AZ uit en dan AZ thuis. Als het al realistisch is dat ze na de winterstop wel weer thuis kunnen spelen uiteraard.

Denk niet dat de KNVB dat gaat toestaan, die willen het uit/thuisritme van elke ploeg een beetje gelijk houden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Denk niet dat de KNVB dat gaat toestaan, die willen het uit/thuisritme van elke ploeg een beetje gelijk houden.

Ik heb het niet over 0-17 om 17-0, maar een iets schevere verhouding. Het betreft een bijzondere situatie waar anders clubs en de KNVB best begrip voor mogen hebben.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Lijkt mij nog de beste optie, al heb ik er geen verstand van.

Als je eerst nog moet ruzi?n met wie waar verantwoordelijk is en wie gaat betalen, dan is dat geen gek idee. Zal men goed ziek worden in dat tochtgat.
 

Forza AZ

Well-known member
Volgens een of andere hoogleraar gaat het renoveren ongeveer een jaar duren.

Dat hoeft natuurlijk niet te zeggen dat er ook zo lang niet gevoetbald kan worden. Misschien is het nodig om het hele dak te verwijderen en kunnen ze daarna steeds tribune voor tribune een nieuw dak bouwen. Dan kun je steeds met 1 dichte tribune spelen misschien.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Gezien de constructie lijkt mij dat lastig. Maar het zou mooi zijn als het kan.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Forza AZ, ik neem aan dat je geweest bent gisteren? How was het bevallen? Het zal een aparte evaring geweest zijn om in Den Haag een thuiswedstrijd te zien.
 

Forza AZ

Well-known member
Forza AZ, ik neem aan dat je geweest bent gisteren? How was het bevallen? Het zal een aparte evaring geweest zijn om in Den Haag een thuiswedstrijd te zien.

Heel apart ja. Je zit in een ander stadion op een plek waar je normaal alleen maar tegenaan kijkt vanuit het uitvak. En dan wel dezelfde atmosfeer die je normaal in Alkmaar hebt.

En dan volgende week naar Enschede. Zit ik ook eens op de 1e ring daar. Benieuwd hoe het zicht daarvandaan is ten opzichte van dat vanuit het uitvak. Ik vrees alleen wel dat het dan erg leeg zal blijven. 200 km rijden op een donderdag zie ik veel minder mensen doen dan 85 km.

Maar zo kom je nog eens op plekken waar je anders nooit komt. ;)
 
Bovenaan