Atletiek

Pascallovic

Well-known member
Opvallend dat het nog een keer gebeurd. Schijnbaar is er sprake van een drugshandeltje onder de Nederlandse B-sprinters.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Roelf Bouwmeester komt uit een van de achterwijken van Stadskanaal.
 

erka

Well-known member
Wat ik zo naief vind is dat deze mensen vaak schijnen te denken dat elders in Europa het net zo makkelijk gaat als in Nederland. Jammer dan.
 

SanMark.

Well-known member
Bij die actrice word nog steeds gedaan of ze het deed omdat ze een rol in een film moest spelen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Blijkbaar verdien je niet voldoende met atletiek alleen.

Ik ga niet zeggen dat het een vetpot is, maar op zichzelf heb je als topsporter met een A-status recht op een toelage waar je mee rond zou moeten kunnen komen. Je gaat er niet rijk van worden, maar er zijn heel veel banen in Nederland waarmee je nooit rijk zal worden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als B-sprinter niet. Een Dafne Schippers en Churandy Martina kunnen er vast heerlijk van leven.

Volgens mij krijg je om te beginnen het minimumloon en de hoogte groeit naarmate je ouder wordt. Daarnaast nog allerlei andere secundaire voorwaarden. Waaronder juridisch en financieel advies. Ik zou toch eens kijken watvoor juridisch en financieel advies deze twee topsporters hebben gekregen.
 

Mario

Well-known member
Ook nog eens een busje vol drugs gevonden, die komen Hongarije voorlopig niet meer uit.
 

Susa

New member
Orban zal er een mooi showproces van maken en de Nederlanders laten zien hoe drugsdealers aangepakt moeten worden!!
 

Max

Administrator
Forumleiding
Orban zal er een mooi showproces van maken en de Nederlanders laten zien hoe drugsdealers aangepakt moeten worden!!

Kan hij mooi terugslaan voor die Nederlandse doos uit het Europese parlement die hem iets had geflikt.
 

Joost

Well-known member
Komend weekend begint het WK Atletiek in Doha in een van de stadions waar ook het WK voetbal gespeeld zal worden.

Er zit geen dak op het stadion maar desondanks is de temperatuur op de baan slechts 24 tot 26 graden terwijl het buiten 38 is. Ik vraag me alleen af waar ze dan het snelwandelen en de marathon gaan houden.

Ah ik heb het al gevonden, die doen we om middernacht want dan is het nog maar 31 graden.
 
Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Zal een klimaatvriendelijk WK zijn dan... Als je airco moet gebruiken om zo'n heel stadion te koelen van 38 naar 25 graden dan zal dat flink wat stroom kosten.
 

JMD

Well-known member
Rusland opnieuw uitgesloten van de WK Atletiek. 29 Russische atleten doen mee onder neutrale vlag, zij hebben aangetoond nooit deelgenomen te hebben aan het Russische dopingsysteem.
 
Bovenaan