Je druk maken om niks?We doen het samen.
Inderdaad dit, hij heeft hier er daar echt wel gelijk, maar het verzuipt in de grote hoeveelheid onzin die er staat.Plaatsvervangende schaamte, zelfs al heeft hij wel een punt. Maar zo'n interview kan echt niet.
Voor dat "argument" is de lachsmiley uitgevonden.Las het argument al dat Nederland te klein zou zijn voor een open piramide.
België, Luxemburg, Schotland, Noord-Ierland, Faroer, IJsland, Noorwegen, Zweden, Denemarken, Finland, Estland, Letland, Litouwen, Zwitserland, Oostenrijk, Portugal, Malta, Hongarije, Tsjechië, Slowakije, Slovenië, Kroatië, Bosnië, Servië, Montenegro, Macedonië, Albanië, Kosovo, Bulgarije, Moldavië, Griekenland, Cyprus, Israël, Georgië, Armenië, Azerbeidzjan.
Eindelijk.![]()
Moeten KKD-clubs straks vrezen voor degradatie? Amateurs willen betaalde voetbal in
Degraderen uit of promoveren naar de Keuken Kampioen Divisie is nog altijd onmogelijk. Maar daar kan op korte termijn wel eens verandering in komen, nu een aantal amateurclubs bij de KNVB heeft aangegeven de stap naar het betaalde voetbal te willen maken.www.gelderlander.nl
Eens.Zowel naar boven als naar beneden moet er een 3-jarige overgangsregeling komen. Solidariteitsregeling zodat promovererende clubs niet direct voor onmogelijke eisen komen te staan en degraderende clubs niet direct failliet gaan.
Ik vermoed sowieso HoekIk ben benieuwd welke clubs het betreft. Zal de komende tijd wel uitlekken denk ik zo.
Vraagje: bestaat dit ook bij de andere niveaus? Is daar ook een promotierecht vanuit bv de 4e klasse naar de 3e klasse?En wie heeft het over een promotiePLICHT? Je kunt er ook een promotieRECHT van maken. In Duitsland is vanuit Regionalliga naar 3e Liga ook een recht, geen plicht. Dus je kunt er ook vanaf zien.
Die hebben wel het convenant getekend. Maar goed, dat zegt ook alleen maar dat ze niet verplicht kunnen worden om op zondag te voetballen. Niet dat ze niet mogen voetballen op zondag.Ik vermoed sowieso Hoek