En het amateurvoetbal heeft natuurlijk ook wel ruimte zat om dit in te halen qua tijd. Die kunnen nog wel uitlopen tot eind juni ofzo.
Ik ben eigenlijk vooral benieuwd wanneer de boel voor de rest van het land op slot gaat.
Ik verwacht eerlijk gezegd zaterdag mijn voorlopig laatste wedstrijdbezoekje te hebben.
Ik ben eigenlijk vooral benieuwd wanneer de boel voor de rest van het land op slot gaat.
Ik verwacht eerlijk gezegd zaterdag mijn voorlopig laatste wedstrijdbezoekje te hebben.
Als de KNVB slim is, heb je je voorlopig laatste wedstrijdbezoekje al gehad.
Dat zou beter zijn, maar tot dusverre is er niet bijster veel doortastendheid bij het nemen van maatregelen.
Dat het profvoetbal voor dit weekend nog niet is afgelast is bijna niet te bevatten. Lekker met 50.000 man in de Arena gaan zitten.
Omdat de KNVB vindt dat veiligheidsregio’s (een samenwerkingsverband van onder meer politie, gemeenten, brandweer en rampenbestrijding) en het RIVM die beslissingen moeten nemen. Vooralsnog hebben alleen de veiligheidsregio’s in de provincie Noord-Brabant al het voetbal platgelegd voor komend weekend. De overige regio’s kunnen daartoe alsnog besluiten, maar de KNVB zal zélf in elk geval niet ingrijpen. ,,Als een regio net zoals in Brabant zegt dat er niet gespeeld wordt, dan wordt er niet gespeeld”, aldus directeur betaald voetbal Eric Gudde van de voetbalbond. ,,Het kan per dag anders zijn, dat hebben we gezien.”
Als de KNVB slim is, heb je je voorlopig laatste wedstrijdbezoekje al gehad.
Die arme keukenprins van onze kantine had voor de clubavond nasi gemaakt. Zit nu thuis met een voorraad voor drie weken...