Eef de Kip
Well-known member
Lul niet zo stom en geef nou gewoon antwoord op een normale vraag die ik (en Erka) je stel, je lijkt wel een koter van 12.Het lult maar wat raak en weet helemaal niet waarover het gaat....
Lul niet zo stom en geef nou gewoon antwoord op een normale vraag die ik (en Erka) je stel, je lijkt wel een koter van 12.Het lult maar wat raak en weet helemaal niet waarover het gaat....
Lul niet zo stom en geef nou gewoon antwoord op een normale vraag die ik (en Erka) je stel, je lijkt wel een koter van 12.
Op dom niet terzake doend gelul in de ruimte ? Bekijk het maar.
Jawel hoor. Je bent in principe tegen gemengde competities maar als Kip en ik er dan een heleboel noemen dan ga je er weer niet op in.
Ik versta onder gemengde competities, competities met za en zo clubs.
Niet eredivisie , eerste divisie, CL en ook niet vriendschappelijke of bekertoernooien.
Verder hebben de ere- en eerste divisie ook hun oorsprong in het zaterdag - of zondagvoetbal. Nog een jaar of 40 en de NO's van deze wereld weten dus niet beter meer.
Tsja zwamneus, je moet kennelijk wat om niet te willen toegeven, dat je zo dom bent, dat je niet weet wat er onder gemengde competities wordt verstaan.
:duim:Tsja zwamneus, je moet kennelijk wat om niet te willen toegeven, dat je zo dom bent
Praat je nu met jezelf?
Onzin. 100% uit het zondagvoetbal. Veel principi?le zaterdagclubs zijn pas na de 2de wereldoorlog ontstaan.Verder hebben de ere- en eerste divisie ook hun oorsprong in het zaterdag - of zondagvoetbal.
Een schizofreen is nooit alleen.
Onzin. 100% uit het zondagvoetbal.
Op sociale media vroegen voetballiefhebbers zich af waarom de KNVB niet overging tot een algehele afgelasting, omdat in het zuiden van het land door het KNMI code oranje was afgekondigd. De teneur: waarom neemt de bond geen verantwoordelijkheid.
Die bond reageerde: ‘Voor zondagwedstrijden geldt, dat een algehele afgelasting uiterlijk op zaterdagavond om 20.00 uur en in uitzonderlijke gevallen zondag om 06.00 uur moet worden gecommuniceerd. Het weeralarm kwam pas later zondagochtend.’
Maar ja als ze het wel aflasten en er is weinig aan de hand krijgen ze ook weer gezeur.
Maar ja als ze het wel aflasten en er is weinig aan de hand krijgen ze ook weer gezeur.
[...]Overigens wist ik niet, dat de KNVB in Zuid2 (oa Limburg ) ook zaterdagvoetbal met zaterdagcompetities voor senioren mogelijk maakte ( zie voorlaatste zin )
https://www.tweenul.nl/nieuws/drastische-daling-van-zondagamateurvoetballers-in-overijssel
Aansluitend wellicht op het nieuws dat Achilles 1894 zo1 wil terugtrekken.
Overigens wist ik niet, dat de KNVB in Zuid2 (oa Limburg ) ook zaterdagvoetbal met zaterdagcompetities voor senioren mogelijk maakte ( zie voorlaatste zin )
Zaterdagvoetbal wordt helemaal niet mogelijk gemaakt bij ons.
De enige club die uitsluitend met haar eerste team op zaterdag actief was keert komend seizoen terug naar de zondag, bleek namelijk geen succes te zijn.