Precies. Dus geldt dat ook voor de huidige clubs in de 2e divisie...
Het kan niet zo zijn dat het in de HK geen probleem is om niet te spelen om Prom of Deg en in de 2e divisie wel.
Dat er in de tweede divisie clubs zijn die op een gegeven moment nergens meer om spelen, speelt voor mij
geen rol in mijn appreciatie daarvan.
Ik vind het een waardeloze competitie, omdat het een onnodige tussenlaag is, met idiote aanvangstijden, wedstrijden verspreid over het hele weekend en met ongewenste beloftenteams. Een tussenlaag die er vooral ook gekomen is vanwege die beloften.
Bovendien had die tweede divisie tot gevolg, dat de derde divisies en vooral ook de hoofdklassen minder interessant werden.
Dat laatste vooral ook omdat daar de reisafstanden groter werden en de tegenstanders oninteressanter.
Bovendien leidde die tweede divisie tot allerlei problemen in de derde divisies.
Anderen zullen zeggen, dat die daarom ook maar verspreid over het weekend ingedeeld moeten worden, maar ik ben daarvan geen voorstander.
En overigens hebben onlangs de derde divisieclubs aangegeven niets te zien in een mix met allemaal wedstrijden op zaterdagavond of-namiddag
En overigens zie ik ook nog steeds het idee dat zaterdagploegen die niet onder het convenant vallen of die niet in de statuten hebben staan, dat ze een principi?le zaterdagclub zijn, maar verplicht op zondag moeten voetballen.