Tot 1 Juno geen activiteiten meer.......! Tot zover het seizoen '19-'20.
Wat zeggen de reglementen nu over eventuele promoties en degradaties?
Mooi moment om door te pakken in de competitiestructuur. 😬
Mooi moment om door te pakken in de competitiestructuur. 😬
En na 1 juni is ook nog niks zeker.
Ik denk dat de reglementen hier niet in voorzien.
Wordt nog een moeilijke beslissing die de KNVB moet nemen wat betreft promotie en degradatie.
Volgens mij is de beslissing heel simpel (maar wellicht moeilijk te nemen). Er zijn geen kampioenen en er zijn geen elftallen die bv. nummer laatst eindigen. Dus geen promotie en geen degradatie dit seizoen
En ploegen die willen overstappen van bijv. zaterdag naar zondag? Waar starten die komend seizoen?
Gewoon conform de reglementen in de laagste klasse.
Volgens mij is de beslissing heel simpel (maar wellicht moeilijk te nemen). Er zijn geen kampioenen en er zijn geen elftallen die bv. nummer laatst eindigen. Dus geen promotie en geen degradatie dit seizoen
Hoe leg je dat dan uit aan bijv. clubs die graag willen overstappen i.v.m. kosten?Dat is inderdaad simpel . Net doen alsof de competitie niet gespeeld is en komend seizoen opnieuw beginnen zoals het aan het begin dit seizoen startte.
Tot 1 Juno geen activiteiten meer.......! Tot zover het seizoen '19-'20.
Wat zeggen de reglementen nu over eventuele promoties en degradaties?
SanMark vroeg zich gisteren af waarom ik zo met de sportclubs bezig ben. Vanwege dit dus. Dit gaat echt een slagveld worden.Wat is dit waardeloos zeg.... Al die inkomsten die de clubs nu ook mislopen, pfff. Geen kantine in april en mei, normaal gesproken ideale maanden voor amateurvoetbal. Man, man, man.
SanMark vroeg zich gisteren af waarom ik zo met de sportclubs bezig ben. Vanwege dit dus. Dit gaat echt een slagveld worden.
Mag toch hopen dat er in juni nog wat mooie toernooitjes georganiseerd kunnen worden.
Voorraad in de kantine die gaat 'verlopen', onderhoud dat gewoon door moet gaan, ...Ik neem aan dat die clubs ook gewoon huur moeten betalen, de KNVB moeten betalen enzovoort...
Ik neem aan dat die clubs ook gewoon huur moeten betalen, de KNVB moeten betalen enzovoort...