Amateurvoetbal algemeen

Joost

Well-known member
Ik denk dat we sowieso allebei miszitten :D

Het kaartje dat jij plaatst is vooral een voortzetting van vorig seizoen, toen zijn veel teams die officieel in Zuid 1 horen in West 1 terechtgekomen. Dat is een van de redenen waarom ik me afvraag of het weggooien van de regio indelingen wel zo'n goed plan is.

Ik ben meer uitgegaan van de traditionele indeling en vind die clubs in de Bommelerwaard niet in West1 horen. Ook 's Gravenzande en Zwaluwen 30 bij elkaar is een beetje gek.
 

Unregistere

Well-known member
Klopt inderdaad, Akkermans heeft meer zitten puzzelen vanuit de competities van vorig seizoen. Bommelerwaard bij West I vond ik ook niet logisch, al is het ze uiteindelijk niet slecht bevallen, meen ik. Qua afstand was het niet slecht voor ze.

In een meer traditionele indeling hoort Smitshoek inderdaad in B, maar ik kan me niet voorstellen dat die niet met Heerjansdam ?n Rijsoord in ??n afdeling komen, dus daar ga je dan al. Maar mogelijk heeft de KNVB daar geen moeite mee. Afwachten maar woensdag.
 

Joost

Well-known member
Klopt inderdaad, Akkermans heeft meer zitten puzzelen vanuit de competities van vorig seizoen. Bommelerwaard bij West I vond ik ook niet logisch, al is het ze uiteindelijk niet slecht bevallen, meen ik. Qua afstand was het niet slecht voor ze.

In een meer traditionele indeling hoort Smitshoek inderdaad in B, maar ik kan me niet voorstellen dat die niet met Heerjansdam ?n Rijsoord in ??n afdeling komen, dus daar ga je dan al. Maar mogelijk heeft de KNVB daar geen moeite mee. Afwachten maar woensdag.
Als het lukt zal ik het proberen in mijn matrixje te gooien morgen, eens zien wat eruit komt.

Al werkt die ook op basis van zelf verzonnen scenario's dus het is nog een heel gepuzzel.
 

Unregistere

Well-known member
Okee, ben benieuwd. Smitshoek los zou op zich overigens nog kunnen, daar moet je nog een klein stukje voor rijden.

Maar Heerjansdam en Rijsoord horen denk ik wel echt altijd bij elkaar. Als je het terrein van Heerjansdam verlaat, kan je langs de Waal rijden en dan eindig je praktisch voor het sportpark van Rijsoord. Dat is echt een afstand van niks.
 

Joost

Well-known member
Helaas, het is teveel data die ik moet verwerken. Dat gaat niet lukken. Afwachten tot woensdag dan maar.
 

Unregistere

Well-known member
Sliedrecht dus toch naar 1A, waar ze al bang voor waren.

Wij 'gewoon' weer in B. Zat er wel in, individuele wensen van clubs worden niet zo snel gehonoreerd. Weer een sterke afdeling, A is weer een beetje de feestafdeling. Nou ja, het is niet anders. Wel mooie tegenstanders over het algemeen.
 

Joost

Well-known member
Zelfs nu ik het op kaart zie kan ik me haast niet indenken dat Hollandia in Zondag HKC echt minder kilometers gaat maken dan SDO zou gaan doen. Maar ze schrijven op hun site in ieder geval een positief stukje dus ze zullen het niet zo erg vinden.

In de districtsbeker mogen ze wel naar Friesland, Leeuwarder Zwaluwen en FVC.
 
Bovenaan