Amateurvoetbal algemeen

Jozsef

New member
Wie zich verveelt, kom gerust kijken! Entree is vanzelfsprekend gratis.

Ik was echt even komen kijken, kerel.... ware het niet dat de tuin roept de komende weken.
Veel plezier daar, ik kwam vaak bij CVV Zwervers, m'n zoontje heeft er een paar jaar gespeeld.
Mooi nieuw clubhuis ook. Doe vader Bruins de groeten van ons. :rumcolaa:

Lennard95

New member
Nou katwijk 1-0 verloren en oud feyenoord ook met 4-3 konden winnen maar het zat niet mee.

Ook mooi de vrouw van Coentje had de aftrap verricht.

En geen vechten viel mee qua publiek trouwens had er meer verwacht.

Unregistere

Well-known member
Ik was echt even komen kijken, kerel.... ware het niet dat de tuin roept de komende weken.
Veel plezier daar, ik kwam vaak bij CVV Zwervers, m'n zoontje heeft er een paar jaar gespeeld.
Mooi nieuw clubhuis ook. Doe vader Bruins de groeten van ons. :rumcolaa:

Was een mooi toernooi, zeer geslaagd. Fraai terrein heeft CVV Zwervers, goede kunstgrasvelden. Uiteindelijk waren er toch wat teams afgehaakt en ipv 32 deden er nu 25 teams mee. Vijf poules van vijf, wedstrijden van een kwartier. Daarna de achtste finales enzovoort. Tussendoor zorgden enkele DJ's voor muzikaal vermaak. Het was in elk geval lekker druk!

'Mijn' team liep vrij soepel door de poulefase. Twee zeges, twee keer gelijk, waaronder tegen het thuisteam NNF, dat later nog de finale bereikte. Helaas vlogen we er daarna in de achtste finales uit. Tegenstander zakte flink in en speculeerde op de omschakeling, o.a. met de razendsnelle Shayron Curiel (volgend jaar weer Dordt). Na een 1-0 achterstand kwamen we toch op 1-1, maar na strafschoppen verloren. Eerst scoorden beide teams vijf keer, daarna raakte iemand van ons team de lat en scoorden zij wel. Jammer, maar goed, kan gebeuren.

Uiteindelijk ging de titel naar 'Team Exca 88-89', een ploeg van spelers die ooit samen met elkaar in de jeugd van Excelsior voetbalden. Zeer sterke ploeg, die in de finale met 1-0 won van NNF.

Het niveau was bijzonder hoog. Veel spelers uit de hoofdklasse en topklasse, maar ook een paar voetballers uit de Jupiler League, de Eredivisie en zelfs een speler uit de Engelse Premier League. Daar schrok het team van ASWH 9 wel een beetje van. Die hadden zich ingeschreven met de verwachting een leuk vriendschappelijk zomertoernooi te spelen. Het was ook leuk, maar ze hadden dit niveau niet direct verwacht. Werden dan ook aardig weggetikt, van ons team verloren ze zelfs met 7-0 in een kwartiertje. Wel wonnen ze na afloop de Fair Play Cup, ook wat waard.

Ook het Groningse team was ijzersterk, maar strandde in de halve finale na strafschoppen tegen NNF. Ze leverden wel de topscorer van het toernooi en de beste speler. Voor de volgers van de zondagtopklasse: respectievelijk Jan Hooiveld en Anton Jongsma.

Een kleine eerste sfeerimpressie is gistermiddag al online gezet, ik verwacht in de loop van de week nog wel meer:

De organisatie mag absoluut terugkijken op een meer dan geslaagde eerste editie van het toernooi!

de waan

Well-known member
Ik ook.

Ik heb vroeger op school de HUN-lijn geleerd. Die komt opvallend sterk weer terug in de topklasse.

Bovenaan